اجتماعی اسلامی متفرقه

احمق سازی جهانی وارد افغانستان می‌شود

نوشته شده توسط Hedayatullah Zaheb

انسان قدرتمندترین، باهوش‌ترین، و کامل‌ترین موجود زنده روی این کرۀ خاکی است. زمین مملو از میلیاردها زنده جان‌های کوچک‌تر و بزرگ‌تر از انسان بوده که بعضی آن‌ها نفوس بیشتر از انسان را دارا بوده و بعضی قدرت جسمی چندین چندی انسان را دارا هستند، اما انسان توانسته است این زنده جان‌ها را مسخر خویش بگرداند و از تقریباً همه‌چیز این کرۀ خاکی به نفع خویش استفاده ببرد و مطمئناً اگر موجودات چون دایناسورها نیز در زمان انسان‌ها وجود می‌داشتند توسط انسان‌ها مسخر می‌شدند. این‌همه بزرگی و کمال را برای انسان کامل‌ترین ذات الله (ج) داده است (و محققاً ما فرزندان آدم را بسیار گرامی داشتیم<1>)، اما چون حضرت حقش (ج) انسان را برای آزمایش و امتحان در زمین فرستاده است، بناءً بر علاوۀ کرامت و کمالات که به وی عطا فرموده است آسیب‌پذیری‌ها و ضعف‌های را نیز در وی گنجانیده است (و انسان ضعيف آفریده‌شده است<2>) و این انسان با چنین قدرت و درعین‌حال ضعیف را صاحب‌اختیار قرار داده است که راه خیر را انتخاب کند و در این امتحان پیروز شود و یا راه شر را انتخاب کرده و ناکام شود. بزرگ‌ترین ضعف و آسیب‌پذیری انسان نه از حملۀ حیوانات، نه از بیماری‌های فراگیر و نه از حملۀ موجودات فرازمینی است بلکه بزرگ‌ترین ضعف و آسیب‌پذیری انسان در وجود خودش و در گرگ درونی وی بنام نفس (اماره باالسوء) نهفته است که دشمن انسان از این ضعف و آسیب‌پذیری استفاده کرده و نوع انسان را به قهقرای بربادی می‌کشاند. بله! نوع انسان دارای دشمن نامرئی بنام ابلیس می‌باشد که او و اولاده اش همیشه نفس انسان را به حیث نکتۀ ضعف موردحمله قرار می‌دهد (و [یاد کن] هنگامی را که به فرشتگان گفتیم: برای آدم سجده کنید. پس همه سجده کردند، جز ابلیس که از گروه جن بود، پس او از دایره فرمان پروردگارش بیرون رفت. [بااین‌حال] آیا او و نسلش را به‌جای من سرپرست و یاور خود می‌گیرید، درحالی‌که آن‌ها دشمن شمایند؟!<3>).

ابلیس از ضعف انسان استفاده کرده و نوع انسان را در هر عصر نخست با دور ساختنش از خدا ( شرک، خدا ناباوری، شیطان‌پرستی) و بعد با ترویج گناهان تباه‌کننده و مزین ساختن این گناهان برای نفس‌های بشری (و [ياد كن] هنگامى را كه شيطان اعمال آنان را برايشان بياراست<4>) به پرتگاه تباهی کشانیده است؛ شرک، برده کشی، نظام طبقاتی، ظلم و استکبار، فرعونیان را به تباهی کشانید، هم‌جنس‌گرایی قوم لوط را زیروزبر کرد، آرزوی جاودانگی و ساختن اماکن فساد قوم عاد را از زمین محو نمود و جرم‌های اقتصادی چون کم‌فروشی و مهارسازی قیمت‌ها و ارزش‌ها اصحاب ایکه را به باتلاق تباهی کشانید، اما با تأسف باید گفت که شیطان در این عصر موفق‌تر از همه عصرهای گذشته بوده است زیرا در عصرهای گذشته بر علاوۀ شرک، یک یا چند گناه عمده ترویج یافته بود اما در این عصر تمام گناه‌های تباه‌کنندۀ اقوام گذشته یکجا باهم و به‌صورت گسترده و پیشرفته‌تر آن ترویج یافته است. مزید بر آن یکی از گناهان تباه‌کنندۀ که ابلیس در ترویج آن در عصرهای گذشته بسیار موفق نبوده است و در عصر ما به‌صورت گسترده مروج شده است، تغییر در خلقت الله (ج) می‌باشد. ابلیس به الله (ج) وعده داده است که یقیناً آنان (انسان‌ها) را گمراه می‌کنم، و دچار آرزوهای دورودراز (و واهی و پوچ) می‌سازم، و آنان را وادار می‌کنم که گوش‌های چهارپایان را بشکافند، و فرمانشان می‌دهم که آفرینش خدایی را تغییر دهند<5>. معلوم می‌شود که یکی از تعهدهای ابلیسی مبنی بر گمراهی نوع انسان در زیر سلطه گرفتن انسان و پیرو ساختن وی است تا فرمانش دهد که در خلقت الله (ج) تغییر وارد کند که با تأسف امروز انسان‌ها سرسختانه فرمان‌بردار ابلیس شده و در این عرصه سرسختانه می‌کوشند.

تمدن ابلیسی کنونی نخست با ترویج معیارهای دروغین زیبایی برای انسان توسط تلویزیون‌ها، مجله‌های مُد و فیشن، فلم های هنری و ستاره‌های قلابی، اذهان نوع انسان را طوری مهار ساخته‌ است که اجزای چهرۀ معرفی‌شده توسط آن‌ها (مثلاً لب‌های بزرگ، گونه‌های لاغر و غیره) را به‌حیث الگوی چهره‌ای زیبا پذیرفته و برای ساختن خویش در همان قالب به تغییر چهرۀ خویش توسط جراحی پلاستیک دست زده و چهرۀ را که خالق رب العزت پسندیده است بدون کدام عذر تغییر دهند. تغییر جنسیت فاجعۀ بزرگ دیگر بشری و نماد از تغییر خلقت الله (ج) می‌باشد که نقش عمده در بربادی بشر داشته و نوع انسان را از جادۀ انسانیت منحرف ساخته است. مطابق به گزارش فدراسیون زنان چین جامعۀ انسان‌های که تغییر جنسیت داده اند در این کشور بیشتر از چهارصد هزار انسان می‌رسد<6> و اکثر کسانی‌که با این افراد ازدواج‌کرده‌اند پس‌ازاینکه موفق به تولید نسل نشده‌اند فهمیده‌اند که با یک فرد تغییر جنسیت داده‌شده ازدواج‌کرده است و بعد از ازدیاد شکایات دولت چین مجبور شد تا قانون جدید تصویب نموده که در آن قبل از ازدواج هر فرد باید تضمین کند که تغییر جنسیت نداده است در غیر آن مجرم شناخته می‌شود.

ولی این فتنه‌ها حلقۀ کوچک از زنجیر طولانی فاجعۀ بزرگ تغییر در خلقت الله (ج) می‌باشد که به دور کرۀ ما پیچانیده شده است و تنها افرادی در این دام می‌افتند که از نعمت بزرگ عقل بهرۀ نبرده باشند و برای اینکه ابلیس بتواند تمام جهانیان را در حلقه‌های چنین فتنه‌ها بند سازد، باید نعمت عقل آن‌ها را نیز بگیرد و این روند اکنون به‌سرعت تعجیلی در حال اجرا است. فلزات سنگین و سبک (بعضی‌ها بیش‌ازحد مجاز و بعضی به هر صورت آن) اگر از طریق سیستم هاضمه، سیستم تنفسی و یا سیستم جذبی از طریق پوست وارد کالبد انسان شود به مغز انسان آسیب می‌رساند چنانچه بیولوژیست مشهور می‌نویسد: فلزات سنگین ساحات از مغز را مورد هدف قرار می‌دهد که نشان ده معلولیت و بی‌نظمی در طیف اختلالات اوتیسم است<7> و همچنان اثرات تخریبی فلزات سبک چون سیماب، المونیم و غیره بالای مغز در کتاب پایه‌های فیزیولوژیکی و کیمیایی برای مسمومیت فلزات<8> (صفحات 172 تا 190) و کتاب فلزات و آسیب اکسیداتیو در اختلالات عصبی<9> به اثبات رسیده است، و ابلیس و پیروانش این فلزات گاه آشکارا و گاه به شکل فریب آمیز در انسان های سراسر جهان تزریق مینمایند.

فلزات خفیف مانند المونیم، بریم و غیره توسط هواپیماها به‌طور متداوم پاشیده شده که به‌مرورزمان در اتموسفیر به‌طرف زمین آمده و توسط تنفس به مغز انسان راه می‌یابد (برای مطالعۀ بیشتر در مورد chemtrails تحقیق کنید) و همچنان این فلزات در کریم‌های آرایشی اکثر کمپنی‌های بزرگ موجود بوده که توسط پوست انسان جذب و به تخریب مغز انسان می‌پردازد، ولی بازهم این‌همه نوک کوه بزرگ یخ است که قسمت اعظم آن زیرآب بوده و برای اکثریت قابل دید نمی‌باشد و این قسمت عمدۀ زیر آب این فتنه را فاسد سازی غذاها تشکیل می‌دهد. طوری‌که قبلاً گفتیم عصر ما عصری است که گناه‌های تمام گذشتگان یکجا باهم ترویج یافته و بر علاوۀ آن هزاران فتنۀ جدید در این عصر وجود دارد که اگر مفسدی چون فرعون هم در این عصر می‌بود با دیدن این فتنه‌ها آن‌را عصر شیطانی می‌خواند زیرا در این عصر ابلیس همراه بامغز متفکر دیگری بنام مسیح‌الدجال (که فتنه‌اش بزرگ‌ترین فتنۀ تاریخ بشریت است) و پیروان یأجوج‌ومأجوجشان (مفسدترین انسان‌ها) به اشاعۀ فساد در سراسر زمین پرداخته‌اند.

موضوع دجال سه نوع عکس‌العمل را از انسان‌ها در بردارد؛ اول ناباوران که آن‌را خرافات می‌دانند که ما از آن‌ها بیزاریم، دوم مسلمان نواندیش که گفته‌های حضرت پیامبر (ص) را در این مورد کم‌اهمیت می‌دانند که پناه می‌خواهیم از طرز فکرشان و سوم مسلمانان اندک که مطالعۀ موضوع دجال را به‌حیث سنت رسول‌الله (ص) اهمیت داده و دنبال حق‌اند ولی اکثراً طوری که باید این موضوع را بدانند نمیدانند که برای آن‌ها باید گفت: دجال سرسختانه کار می‌کند تا فتنه‌هایش را جهانی سازد و یکی از فتنه‌هایش احمق سازی انسان‌ها از طریق فاسد سازی غذا و کنترول غذا می‌باشد. بخش اعظم غذای انسان‌ها را نباتات و حیوانات تشکیل می‌دهد و اکنون تغییر در این دو خلقت الله (ج) بنام غذاهای با جنتیک اصلاح‌شده (Genetically Modified Food) در سراسر جهان ترویج یافته و با تأسف که این روند در کشور ما نیز به‌سرعت تعجیلی در حال اجرا می‌باشد. غذاهای که در خلقت آن‌ها دستکاری‌شده است بر علاوۀ که وعدۀ شیطان را مبنی بر فرمان دادن انسان به تغییر در خلقت الله (ج) متحقق می‌سازد، کیفیت غذای طبیعی را نداشته (نه مرغ‌های فارمی و تخم آن‌ها کیفیت طبیعی و فواید آن‌را دارا است و نه میوه‌ها و سبزیجات اصلاح‌شده)، کنترول غذای کشورها را به‌دست چند شرکت دجالی می‌دهد، زیرا تخم‌های اصلاح‌شده مانند تخم‌های طبیعی قابلیت دوباره تولید و بذر را ندارند؛ مثلاً نه گندم اصلاح‌شده را دوباره بذرافشانی می‌توان کرد و نه از تخم‌مرغ‌های اصلاح‌شده می‌توان تولید نسل نمود که اگر این حالت همین‌طور ادامه یابد تخم طبیعی محو شده و مردم برای بذر و تولید نسل مجبور به مراجعه نزد این شرکت‌ها شده و مصداق پیش‌بینی رسول‌الله (ص) می‌شود که کسانی‌که از دجال پیروی نکنند بالایشان قحطی می‌آورد وبالآخره خوردن این غذاها سبب تخریب مغز شده و به احمق سازی مردم که یکی از اجنداهای دجالی-شیطانی است ممد واقع می‌شود، چنانچه داکتر کترین و داکتر کیلی در کتاب خویش بر علاوۀ اینکه توصیه به عدم استفادۀ غذاهای با جنتیک اصلاح‌شده می‌نمایند می‌نویسند: تحقیقات نشان می‌دهد که غذاهای با جنیتیک اصلاح‌شده سبب سرطان، عقیم شدن، مشکلات ارگان‌ها، ضعیف شدن سیستم دفاعی بدن و فلزات آن سبب تخریب مغز می‌شود<10>.

روند کنترول غذا و اصلاح سازی غذا که در اصل فاسد سازی غذاست در افغانستان بسیار به‌سرعت در حال اجرا است و پروژه‌های بزرگ امریکا و ملل متحد در این بخش بنام کمک‌های بشردوستانه ‌کار می‌کنند تا زراعت، مالداری و شرکت‌های غذایی افغانستان را فاسد ساخته و منابع تمویل غذایی افغانستان را نیز تحت کنترول گرفته و بعد مردم را وادار به قبول عقیده‌های شیطانی خویش کنند و همچنان با تخریب مغزهای آن‌ها، همه را گوسفند و احمق سازند. در این روزها کمپاینی در رسانه‌ها به‌خاطر ترویج آرد غنی‌شده حاوی آهن به‌خاطر مبارزه باکم خونی نیز نشر می‌شود که سال‌ها پیش در کشورهای همسایه به‌خاطر جلوگیری از کم‌خونی آغازشده بود و رحمانی، یک استاد تغذیه از دانشگاه شهید بهشتی ایران می‌گوید: در مطالعات حیوانی و آزمایش بر مغز موش آزمایشگاهی، دیده‌شده که بین استفاده از آهن و بروز آلزایمر (در مغز) ارتباط وجود دارد و البته این هم تحقیق‌شده که اگر آهن را کم کنند، عوارض بیماری کم و کمتر می‌شود<11>.

برادر و خواهر مسلمان! فتنۀ دجال بزرگ‌ترین فتنه از زمان آدم (ع) تا قیامت است و برای اینکه درگیر این فتنۀ بزرگ نشویم تنها با دانستن نام وی و ترجمۀ تحت‎الفظی نمی‌شود اکتفا کرد زیرا در آن صورت مانند بعضی خواهیم نشست تا یک مرد بالای خر بال‌دار بیاید و ما را دعوت به کفر کند بلکه نخست با پابندی به شریعت از الله (ج) بخواهیم تا ما را با نور ایمان بصیرت دیدن این فتنه‌ها را بدهد و بعد باقوت ایمان ما را استقامت دوری از این فتنه‌ها بدهد و در این راستا باید بکوشیم و سخت بکوشیم.

به امید بیداری امت اسلام!

منابع:

  1. سورۀ الإسراء؛ آیۀ 70؛ وَلَقَدْ كَرَّمْنَا بَنِي آدَمَ وَحَمَلْنَاهُمْ فِي الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَرَزَقْنَاهُمْ مِنَ الطَّيِّبَاتِ وَفَضَّلْنَاهُمْ عَلَى كَثِيرٍ مِمَّنْ خَلَقْنَا تَفْضِيلًا (۷۰)
  2. سورۀ النساء؛ آیۀ 28؛ يُرِيدُ اللَّهُ أَنْ يُخَفِّفَ عَنْكُمْ وَخُلِقَ الْإِنْسَانُ ضَعِيفًا (۲۸)
  3. سورۀ الكهف؛ آیۀ 50؛ وَإِذْ قُلْنَا لِلْمَلَائِكَةِ اسْجُدُوا لِآدَمَ فَسَجَدُوا إِلَّا إِبْلِيسَ كَانَ مِنَ الْجِنِّ فَفَسَقَ عَنْ أَمْرِ رَبِّهِ أَفَتَتَّخِذُونَهُ وَذُرِّيَّتَهُ أَوْلِيَاءَ مِنْ دُونِي وَهُمْ لَكُمْ عَدُوٌّ بِئْسَ لِلظَّالِمِينَ بَدَلًا (۵۰)
  4. سورۀ الأنفال؛ آیۀ 48؛ وَإِذْ زَيَّنَ لَهُمُ الشَّيْطَانُ أَعْمَالَهُمْ وَقَالَ لَا غَالِبَ لَكُمُ الْيَوْمَ مِنَ النَّاسِ وَإِنِّي جَارٌ لَكُمْ فَلَمَّا تَرَاءَتِ الْفِئَتَانِ نَكَصَ عَلَى عَقِبَيْهِ وَقَالَ إِنِّي بَرِيءٌ مِنْكُمْ إِنِّي أَرَى مَا لَا تَرَوْنَ إِنِّي أَخَافُ اللَّهَ وَاللَّهُ شَدِيدُ الْعِقَابِ (۴۸)
  5. سورۀ النساء؛ آیۀ 119؛ وَلَأُضِلَّنَّهُمْ وَلَأُمَنِّيَنَّهُمْ وَلَآمُرَنَّهُمْ فَلَيُبَتِّكُنَّ آذَانَ الْأَنْعَامِ وَلَآمُرَنَّهُمْ فَلَيُغَيِّرُنَّ خَلْقَ اللَّهِ وَمَنْ يَتَّخِذِ الشَّيْطَانَ وَلِيًّا مِنْ دُونِ اللَّهِ فَقَدْ خَسِرَ خُسْرَانًا مُبِينًا (۱۱۹)
  6. All-China Women’s Federation; Shanxi Permits Transgender Persons to Change Gender Information (January 9, 2014)
  7. Richard Lathe; Autism, Brain, and Environment (2006); p 115
  8. B. Venugopal; Physiologic and Chemical Basis for Metal Toxicity; p 172-190
  9. James R. Connor; Metals and Oxidative Damage in Neurological Disorders (2013); p 110-126
  10. Katherine Erlich, Kelly Genzlinger; Super Nutrition for Babies: The Right Way to Feed Your Baby for Optimal Health (2012); p 194
  11. ایران اکونومیست؛ ارتباط غنی‌شدن آرد با آهن با بروز آلزایمر؛ ۲۴ خرداد ۱۳۹۴

در بارۀ نویسنده

Hedayatullah Zaheb

پاسخی بگذارید