سیاست های جرمی متفرقه

پنج نکته‌ای جالب در مورد ویروس کرونا

نوشته شده توسط سلیمان ابراهیمی

اول: در ماه اکتوبر سال 2019 یک شبیه‌سازی تحت نام رویداد 201 (Event 201) به میزبانی مرکز امنیت بهداشتی جان‌‌‌ هاپکینز و همکارانشان هر یک مجتمع جهانی اقتصاد (World Economic Forum) و بنیاد بیل و میلیندا در نیویارک برگزار شد. در این نشست، از سوی مرکز امنیت بهداشتی جان‌هاپکینز سؤالاتی مطرح شد که مهم‌ترین آن این بود که آیا این تمرینات پیش‌بینی‌های را در ارتباط به شیوع ویروس کرونا به دست ما خواهد داد یا خیر؟ آن‌ها هیچ نوع پیش‌بینی را دریافت نکردند. سرانجام آن‌ها این ویروس را در کمپیوتر شبیه‌سازی کردند؛ یعنی در برنامه‌های کمیپوتری احتمال شیوع این ویروس را شبیه‌سازی کردند و خواستند بدانند که اگر این ویروس در جایی شایع شود چه تأثیرات خواهد داشت و با چه سرعتی در بین مردم منتشر می‌شود؟ نتیجه شبیه‌سازی‌شان جالب بود؛ نتیجه به‌دست‌آمده‌شان این بود که این ویروس در شش ماه می‌تواند در حدود 65 میلیون انسان را از بین ببرد. (JOHNS HOPKINS CENTER FOR HEALTH SECURITY, 2020)

1

جالب این است که این‌همه تمرینات و شبیه‌سازی قبل از شیوع ویروس کرونا در چین، در ماه اکتوبر سال 2019 در نیویارک به راه انداخته‌شده بود. اگر این ويروس عمدی توسط سازمان‌های مخفی شیوع داده‌شده باشد پس خطر آن بیشتر از آن است که ما فکر می‌کنیم. جالب‌تر از همه این است که حق ثبت اختراع ویروس كرونا بنام بیل گیتس ثبت شده است، و یکی از برنامه‌های که آقای بیل گیتس آن را به راه انداخته است، کاهش نفوس جهان است و تا حال میلیاردها دالر روی آن مصرف کرده است. آیا 65 میلیون انسان توسط این مرض از بین خواهند رفت؟ و یا این ویروس فقط یک شیوع امتحانی بوده و خطرات بزرگ‌تر در راه است؟

دوم: ویروس کرونا در کارتون دست‌ساخته صهیونیزم بنام «سیمپسون» در سال 1993 هم پیش‌بینی‌شده بود. همه میدانیم که انسان‌ها غیب را نمی‌دانند ولی آن‌ها می‌توانند که آینده را سازمان‌دهی کنند. سازمان‌های مخفی همیشه برنامه‌هایشان را سازمان‌دهی می‌کنند و همه دسایس و توطئه‌هایشان را پیش از عملی ساختن، در افلام و کارتون‌هایشان به نمایش می‌گذارند تا اذهان ما را به آن آشنا و عادی ساخته و بعد آن را عملی ‌سازند. در کارتون سیمپسون سناریوی شیوع ویروس کرونا را چنین نمایش داده‌اند که یک شرکت تولیداتی چینایی مواد مخصوص را تولید می‌کند، بعد آن را در کارتن‌ها بسته‌بندی می‌کند، و پیش‌ازاین که آن را بسته‌بندی کنند نوع از ویروس را در آن جابه‌جا می‌سازند و بعد به‌طرف آمریکا صادر می‌سازند. زمانی که مردم عام امریکا آن کارتن‌ها را خریداری می‌کنند، در هنگام باز نمودن کارتن  آن ویروس توسط سیستم تنفسی داخل وجود شده و  افراد را مریض می‌سازد. درنتیجه این ویروس واگیر می‌شود و همه به آن مبتلا می‌شوند و این ویروس تحت نام کرونا سرخط خبرها می‌شود. این قسمت کارتون سیمپسون 27 سال قبل در سال 1993 ساخته‌شده است.

2

نوت: البته در ارتباط به کارتون سیمپسون بعضی‌ها گفته‌اند که نام ویروس در آن ویرایش شده است، اگر شده هم باشد ولی باوجودآن هم، همه سناریوی آن مطابقت با اوضاع امروزی دارد.

سوم: کارتون دیگر تحت نام (Astertix and the Chariot Race) است که یک قسمت آن در سال 2017 توسط دو تن کارتونیست‌های فرانسوی که عضویت ایلومناتی را هم دارند ساخته شده‌است. در این کارتون صحنه‌های را طراحی کرده‌اند که در آن استرتیکس با رفیقش از ترس ویروس کرونا از قریه فرار می‌کنند. این چیز جدید نیست، قبلاً هم سازمان‌های مخفی دست به چنین عملیات تروریستی زده‌اند مثل مرض ایدز که یک ویروس خاص، تغییر و تحول‌یافته‌ی آزمایشگاهی از ویروس ویسنا (Visna) است که برای اولین بار در گوسفندان ایسلندی مشاهده شد. در ماه اپریل سال 1984، دکتر رابرت گالو (Robert Gallo) درخواست حق ثبت اختراع خود (ویروس (HIV را در ایالات‌متحده ارائه كرد. وی، مقاله‌ی خود در ارتباط با این ویروس را در سال 1971 منتشر كرده بود. بین سال‌های 1978-1964، برنامه‌ای سری ویروس فدرال، 550 میلیون دلار از پول مالیات را به اختراع ایدز اختصاص داد. شواهد علمی کامل و قانع‌کننده‌ای وجود دارد که ویروس ایدز، یک طراحی دوجانبه از برنامه‌های ویروسی ایالات‌متحده است. (Cooper, 1990)

3

5

طبق مطالعات صورت گرفته، ویروس ایدز به‌منظور کاهش جمعیت ساخته‌شده است.

گفته می‌شود که ویروس کرونا هم نوعی از ویروس‌های ترکیبی آزمایشگاهی است که مانند مرض ایدز عمل می‌کند!

چهارم: حکومت چین از نشر ارقام درست مبتلایان و قربانیان مرض کرونا خودداری کرده و هرکسی را که در ارتباط به چنین موضوعات در سایت‌های اجتماعی نشرات داشته‌ باشد دستگیر می‌نماید؛ اما نشرات یک تعداد اندک هنوز هم در یوتیوب و سایت‌های اجتماعی موجود است. یکی از داکتران شهر ووهان که به شکل خصوصی ویدیوی خویش را نشر کرده است، می‌گوید که حقیقت این است که در حدود 90 هزار نفر در این شهر مبتلا به مرض کرونا شده‌اند، درحالی‌که روزنامه دیلی میل گفته 350 هزار نفر مبتلایند. از طرف دیگر سایت‌های خبری افشاگر تعداد قربانیان را 100 هزار نفر گفته‌اند. خبرهای تائید شده از 65 هزار نفر مبتلا به ویروس کرونا و 1500 قربانی اطلاع می‌دهند.

پنجم: یکی از تجاران و بیلیونرهای چینی می‌گوید: «حکومت چین هرروز تنها در شهر ووهان 1200 جسد را حریق می‌نماید و از آغاز این روند تا اکنون 17 روز می‌گذرد. تنها در شهر ووهان در حدود 25 میلیون انسان قرنطینه‌اند و فکر کنید که چه تعداد آن‌ها در این قرنطینه به ویروس کرونا مبتلایند؟ این ویروس در میان 200 میلیون انسان در چین شیوع کرده است. من معلومات دقیق از داخل کشور دارم که تأیید می‌کند که تا اکنون در حدود 1.5 میلیون انسان در چین به این ویروس مبتلایند و تا حال در حدود 50 هزار فرد هلاک شده‌اند (Ibrahimi, 2020)».

منابع:

Cooper William AIDS is Man-Made [Online] // Biblioteca Pleyades. – July 27, 1990. – https://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica/esp_sociopol_cooper12.htm?fbclid=IwAR0yjc5-k10J_Oh1ShFuASblJksAJuEkkKrZbUi9U4NF4XP4KSzUCNAxWKY.

Ibrahimi Suliman [Online] // Facebook. – Feb 17, 2020. – https://www.facebook.com/suliman.abrahimi/posts/2690771964305321?__tn__=%2CO.

JOHNS HOPKINS CENTER FOR HEALTH SECURITY Statement about nCoV and our pandemic exercise [Online]. – Jan 24, 2020. – http://www.centerforhealthsecurity.org/newsroom/center-news/2020-01-24-Statement-of-Clarification-Event201.html?fbclid=IwAR0Dzd0j8jiFrUollzF2uepiHnGNxjiqwMZXG57WKo3KmcX8M9DFJvYSmaM.

 

در بارۀ نویسنده

سلیمان ابراهیمی

پاسخی بگذارید