اجتماعی اقتصادی سیاست های جرمی

ویروس کرونا و نظام دجال!

نوشته شده توسط سلیمان ابراهیمی

فعلاً دنیا در حال تغییر است و شکل جدید را  به خود اختیار می‌کند. پشت پرده‌ای این اتفاقات، انسان‌های حریص و شیطان‌صفت قرار دارند که به خاطر حرص  اقتدار و قدرت هر چیزی را که از دستشان بیاید انجام می‌دهند و از آن دریغ نمی‌کنند. این طبیعت ظالمان و انسان‌های متکبر و شیطان‌صفت بوده و همیشه خواسته‌اند که مردم کم‌زور، ناتوان و زیردستانشان مثل غلام باشند.

بلی! دسیسه جدید در حال اجراشدن است و شما شاهد دنیای دجالی که با خون انسان‌های ناتوان رنگین می‌باشد خواهید بود. می‌خواهند همه دنیا تحت کنترلشان بیاید. این آرمان دیرینه‌شان است که می‌خواهند آن را تحقق بخشند.

در سال 2018 یهودیان صهیونیست بسیار خوش‌بین بودند که آن‌ها به زودترین فرصت به آرمان دیرینه‌شان دست می‌یابند. آن‌ها سال 2020 را پر چالشترین سال پیش‌بینی کرده بودند و حتی دست به بعضی مراسم خاصشان که عبارت از قربانی گاو سرخ می‌باشد زدند. گویا که سال 2020  سالی است که در آن هیکل یا معبد یا ارگ سلیمان علیه‌السلام در جای مسجدالاقصی تعمیر می‌شود و درنتیجه رهبرشان یعنی مسیح (دجال) ظهور می‌کند و قدرت و اقتدار جهان را می‌گیرد. به خاطر رسیدن به این آرمان‌هایشان آن‌ها ناگزیر بودند که قبل از این‌همه، همه دنیا را به یک نحوی تحت کنترلشان بیاورند. آن‌ها دو سال، 2019 و سال 2020 را بنام سال‌های تمرینات تسلیحات و برنامه‌هایشان تعیین کردند  تا در این دو سال همه دنیا را تحت کنترلشان بیاورند. اولین اسلحه‌شان را که استفاده کردند اسلحه تغییر اقلیم بود. امروز اتفاقات عجیب در دنیا رخ می‌دهد؛ شما بروید تحقیق کنید که امروز در کشورهای عربی بی‌انتها برف باری و باران می‌بارد (StepFeed, 2017)  و از طرف دیگر در سویزرلند که سه حصه آن کشور را برف‌ها تحت پوشش قرار می‌داد، برف‌ها در حال ذوب شدن است.(1.2.3.) در سال 2018 در سویزرلند اصلاً برف‌های کافی نبارید و حکومت ناگزیر شد که سال‌های آینده را سال خشک‌سالی اعلام کند (SWI swissinfo.ch, 2018). یخچال‌های دنیا در حال ذوب شدن‌اند. همین‌طور در کشورهای اروپایی مثل انگلستان و فرانسه و سایر کشورها طوفان‌های پی‌درپی و زلزله‌های مصنوعی رخ‌داده است. حتی پیش‌بینی می‌شود ممکن در سال‌های آینده 20 فیصد خاک ایران در اثر خشک‌سالی به بیابان مبدل شود. از این‌همه اتفاقات دقیق معلوم می‌شود که نوعی از اسلحه خاصشان را استفاده کرده‌اند (Burks, 2018).

در سال 2020 به خاطر اینکه جهان را بیشتر تحت کنترلشان بیاورند دست به استفاده از تسلیحات بیولوژیکی زدند که همان ”ویروس کرونا” است. این پروژه‌شان از سال 2018 آغاز و در سال 2019 تکمیل شد. حال وقت آن بسیار قریب آمده که برنامه اساسی‌شان را که همان پول الکترونیکی “Electronic Money” یا “Cryptocurrency” و یا  “RFID” است به شکل رسمی اعلام کنند. درحالی‌که آغاز این کمپاین از سال  2017 شروع‌شده بود و امید داشتند که در سال 2018 این  پروژه‌شان به‌پایه اکمال برسد، ولی کامیاب نشدند.

فعلاً تصمیم جدی دارند که در سال 2020 پول الکترونیکی را اعلام کنند. با این کار  در جهان یک بانک تعیین خواهد شد و همه جریان‌های پولی از طریق آن به‌پیش خواهد رفت؛ البته که آن بانک تحت کنترل یهودیان خواهد بود. به خاطر رسیدن به این هدفشان دست به شیوع ویروس‌های آزمایشگاهی زدند و کشورهای خاص را هدف قرار دادند. اگر دقت شود چین، ایتالیا و ایران سه کشوری است که ویروس کرونا در آن شیوع بیشتر داشته است؛ یعنی در دیگر کشورها ویروس کرونا ذریعه فرد مصاب انتقال یافته ولی در این سه کشور قضیه برعکس است. از این بحث چنین نتیجه گرفته می‌شود که اولین “Epicenter” یعنی مرکز ویروس چین بوده بعد ایران و همین‌طور ایتالیا می‌باشد. این خود به نحوی اخطاریه است که در آینده‌های نزدیک ممکن هر کشوری که خلاف برنامه‌های دجالی‌شان قرار گیرد،  “Epicenter” مرکز ویروس تعیین خواهد شد.

فعلاً در دنیا در حدود 3 میلیارد انسان در حالت انزوا قرار دارند یعنی در خانه‌هایشان قیدی‌اند و بیرون برآمده نمی‌توانند و در کشورهای اروپایی  جز نظامی‌ها دیگر فرد عامی اجازه گشت‌وگذار را ندارد. بسیاری از کشورهای اروپایی جریمه‌های بسیار گزاف را به خاطر کسانی که گشت‌وگذار می‌کنند وضع کرده‌اند؛ یعنی به‌طور کل همه را زندانی ساخته‌اند و همین‌طور حالت ایران شکل دیگر را به خود گرفته است. ازیک‌طرف مرگ‌ومیر انسان‌ها و از طرف دیگر تحریم‌های اقتصادی هرروز بالایشان وضع می‌شود و نفت ایران در بازارهای جهانی به فروش نمی‌رسد و حکومتشان مجبور شده است تا از پول توسعه ملی برای جلوگیری از کرونا خرج کنند. از طرف دیگر در کشورهای که نتوانستند مردم را در حال انزوا قرار دهند، از طریق رسانه‌ها ترس و وحشت را بخش کردند؛ تصاویر و افلام شهر قم و ایتالیا را به تمام جهان نشان دادند که انسان‌ها در سرک‌ها مرده و کسی نیست که به اجسادشان دست بزنند و غیره… این‌همه سبب شد که مردم خود را در خانه‌هایشان قرنطینه سازند، و از همه جالب این‌که ایتالیا را قصدی هدف قرار دادند،  زیرا ایتالیا مرکز اروپا است و فی صدی کهن‌سالان در آن زیاد هست. از طرف دیگر اگر کشورهای جهان سوم مثل افریقا را هدف قرار می‌دادند برای جهانیان پر اهمیت واقع نمی‌شد، چراکه آن‌ها بدون از بحران کرونا نیز در حالت بد قرار دارند. آن‌ها ایتالیا را هدف قرار دادند تا به جهانیان نشان دهند که مثل ایتالیا یک کشور متمدن و پیشرفته نتوانست در مقابل این ویروس مبارزه کند و اینگونه در میان مردم اروپا وحشت بیشتر را انتشار دادند؛ حتی تحقیقات نشان می‌دهد که بیشترین سرمایه‌داران اروپا می‌خواهند همه دار و مدارشان را قربان کنند تا این ویروس از بین برود (Motl, 2020).

همین‌طور جهان اسلام را از طریق دیگر ضربه زدند. عربستان سعودی ناآگاهانه تحت پلان‌های شوم این‌ها آمده، حرمین را بستند و با این کارشان برنامه آن‌ها را بیشتر قوت بخشیدند. برای جهان اسلام که در حدود 1.8 میلیارد نفوس دارد چنین وانمود ساختند که گویا که بیت الامن و خانه الله هم از این ویروس محفوظ نماند و طواف بیت‌الله که نوعی از عبادات شمرده می‌شود و نزد مسلمانان بسیار بااهمیت است را متوقف ساختند و با این کارشان در جهان اسلام بیشتر وحشت را انتشار دادند. متأسفانه حکومت سعودی با این کار پیروان دجال را چند قدم بیشتر به اهداف شومشان نزدیک‌تر ساخت.

نتیجه بحث:

1.امتحان کردن تسلیحات بیولوژیکی.

2.بیشتر فهمیدن اینکه چطور می‌توانند جهان را تحت کنترلشان بیاورند.

3.توانستند که نصف نفوس جهان را در حالت انزوا قرار دهند.

4.بزرگ‌ترین رکود اقتصادی “Recession” در سرتاسر جهان در حال اتفاق افتادن است  و بالاثر این بحران، اقتصاد جهانی در سال 2020  حدود 5/1 درصد کوچک‌تر خواهد شد. چین در ابتدای بحران کرونا با رشد اقتصادی منفی 7/6 درصدی مواجه شد. تا حال در بازارهای جهانی سهام، در حدود 16 تریلیون زیان واردشده است. دولت‌ها ناگزیر در حدود 3 تریلیون بودجه را برای مبارزه با این ویروس تخصیص داده‌اند و گفته می‌شود که 81 کشور در جهان از سازمان صندوق بین‌الملل خواستار کمک مالی شده‌اند؛ حتی مصرف روزانه نفت در جهان به 20 میلیون بشکه کاهش‌یافته است و پیش‌بینی می‌شود که یک بشکه نفت در بازارهای جهانی به 20 دالر کاهش یابد. این موضوع به کشورهای که درآمد نفتی دارند مثل ایران و اعضای اوپک و روسیه و بسیار دیگر از تولیدکننده‌های نفت یک فاجعه بزرگ خواهد بود.

طبق گزارش موسسه مالی بین‌المللی بدهی‌های شهروندان به بانک‌ها در جهان به 47 تریلیون دالر رسیده است که نسبت به 12 سال پیش حدود 12 تریلیون دالر افزایش را نشان می‌دهد. این رقم معادل 60 درصد از کل تولید ناخالص داخلی جهان در سال گذشته است. این در حالی است که یک‌سوم جمعیت جهان همین اکنون به خاطر شیوع کرونا خانه‌نشین شده و وظایفشان را ازدست‌داده‌اند. این بحران در حال افزایش است و حالت بدتر خواهد شد (خاتین‌اوغلو، 2020).

  1. مجله اکومنیست در تصویر جلد خویش نشان می‌دهد که همه دنیا فعلاً در حالت کنترل نخبگان قرار دارد.
  2. ممکن در آینده‌های نه‌چندان دور اسکناس و یا بانک‌نوت‌ها به خاطر این‌که این‌ها ناقلین ویروس‌اند، غیر مجاز اعلام شوند.
  3. فعلاً روی پول الکترونیکی و همه برنامه‌ها و مقررات آن کار جریان دارد.
  4. درنهایت از همه مهم این است که همه انسان‌ها درروی زمین منتظر واکسین هستند و این واکسین جز از چیپ‌های “RFID” خواهد بود و برای زرق واکسین نیاز به نصب کردن چیپ‌های “RFID” خواهد بود.

دعا کنید که الله متعالی این مکر و دسیسه‌شان را از نطفه نابود کند و همه ما را از فتنه‌های دجال در حفظ و امان خود داشته باشد.

( و قد مکروا مکرهم و عندالله مکرهم و ان کان مکرهم لتزول منه الجبال.(ابراهیم 46) ” و آن ستمکاران بزرگ‌ترین مکر و مهم‌ترین سیاست خویش را به کاربردند ولی مکر آن‌ها پیش (قدرت و تقدیر) خدا (هیچ) است هرچند مکر (و سیاست) آن‌ها به پایه‌ای باشد که کوه‌ها بدان از جای کنده شوند”.

والله اعلم

منابع:

Burks Fred HAARP: Secret Weapon Used For Weather Modification, Electromagnetic Warfare [Online] // GlobalResearch.ca. – October 14, 2018. – https://www.globalresearch.ca/haarp-secret-weapon-used-for-weather-modification-electromagnetic-warfare/20407.

Motl Dr. Luboš Decadent like the late Roman Empire, the West is committing suicide through its irrational response to Covid-19 [Online] // RT. – March 25, 2020. – https://www.rt.com/op-ed/484041-west-suicide-covid19-response/.

StepFeed Yes, it snows in Arab countries … and we have the photos to prove it [Online] // StepFeed. – Sep 24, 2017. – https://stepfeed.com/yes-it-snows-in-arab-countries-and-we-have-the-photos-to-prove-it-9508.

SWI swissinfo.ch Switzerland is losing its snow – fast [Online] // SWI swissinfo.ch, a branch of the Swiss Broadcasting Corporation. – SEP 12, 2018. – https://www.swissinfo.ch/eng/global-warming_switzerland-is-losing-its-snow—fast/44393218.

خاتیناوغلو دالغا بحران اقتصادی و ده‌ها تریلیون دلار بدهی مردم جهان [درون خطي] // دویچه وله فارسی. – 31 03 2020. – https://p.dw.com/p/3aENP?maca=fa-IR-.

در بارۀ نویسنده

سلیمان ابراهیمی

1 Comment

  • بعضی از نوشته هایت را قبول داشتم ولی جایی از این گپ ها را قبول ندارم. درست است که حکومت ها مزدور شده اند. ولی اگر مراکز عبادتی عمومی و عبادتگاهها باز باشند و مردم نماز بگزارند و در انجا اشتراک بکنند، این ویروس گسترش بیشتر یافته و به فتنه موجود کمک بیشتری میکند. کشورهای اسلامی باید اهتمام ورزند که این ویروس را زودتر نابود کند. بلی الله قادر علی کل شی ولی خب مردم مسلمان هم باید کاری بکنند. درطول تاریخ چند صد ساله این همه مسلمان کشته شد و به مسلمانان ظلم شد، ایا خداوند متعال از ان جلوگیری کرد؟ ایا مردم مسلمان که کتابی همچو قران را دارند توانستند از ان به درستی بهره ببرند؟

پاسخی بگذارید