اجتماعی اسلامی سیاست های جرمی متفرقه

آخرین سواری اسرائیل تا جنگ جهانی سوم

نوشته شده توسط Hedayatullah Zaheb

سال‌ها می‌شود که از طریق سایت اینترنتی مبارزه، هدف تشکیل اسرائیل و دل‌چسپی غیرقابل‌انکار تمدن مدرن غربی را به بررسی گرفته و از اهداف بزرگ اسرائیل در خاورمیانه و جهان یادآور می‌شویم، درحالی‌که سال‌های نخست تحلیل‌های ما برای اکثریت خیال‌پردازی بیش نمی‌نمود اما آشکار شدن رویدادهای جدید در خاورمیانه و جهان هویدا می‌سازد که اسرائیل با سرعت غیرقابل‌باور به‌سوی هدف مسیحایی خویش درحرکت است.

پس از کنگرۀ سران یهود در بال سویس یهودیان تصمیم گرفتند تا برای خویش دولتی بسازند و در همین حال بعضی خاخامان یهودی فتوا دادند که ساختن یک دولت جدید راه را برای آمدن مسیحای یهود (مسیح دروغین یا مسیح‌الدجال) هموار خواهد ساخت، بناءً یهودیان زیر چتر حزب جدیدالتشکیل صهیونیزم تصمیم گرفتند تا شرایط آمدن مسیح خود را خود تحقق بخشیده و برای آمدن مسیح خود که به عقیدۀ آن‌ها از بیت‌المقدس بالای تمام جهان حکومت خواهد کرد سرسختانه کارکردند. برای هموار شدن زمینه برای ظهور دجال صهیونیست‌ها باید سه کار عمدۀ آزاد ساختن بیت‌المقدس برای یهودیان، ساختن دولت یهودی در بیت‌المقدس (اسرائیل) و ساختن قصر شاهی برای دجال در محوطۀ مسجدالاقصی (معبد سوم) و ساختن این دولت به‌حیث دولت حاکم دنیا (پروژه اسراییل بزرگ‌تر) را انجام بدهند.

هرتزل به‌حیث یکی از بزرگان یهودی کوشش‌های همه‌جانبه نمود تا خلافت عثمانی به اسکان یهودی در فلسطین به حیث مقدمۀ ساختن اسرائیل موافقت کند ولی تمام کوشش‌های وی به ناامیدی انجامید بناءً برای هدف آزاد ساختن بیت‌المقدس برای یهود طرح از بین بردن خلافت عثمانی توسط صهیونیست‌ها راه‌اندازی شده و صهیونیست‌ها جنگ جهانی اول را با حملۀ پرچم دروغین آغاز کردند و خلافت عثمانی را نیز در این جنگ دخیل ساختند و از سوی دیگر با خریدن شریف حسین و ابن سعود توسط احساسات نشنلیستی عربی مردم عرب را وادار به قیام علیه عثمانی‌ها کردند. پس از سقوط عثمانی‌ها مهاجرت یهودی‌ها به فلسطین آغاز شد، ولی یهودیان اروپایی که در اروپا زندگی داشتند به‌سادگی متقاعد به رها ساختن زندگی خویش نبودند، بناءً صعود هیتلر و جنگ جهانی دوم راه‌اندازی شده تا یهودی‌ها را مجبور به مهاجرت به فلسطین نمایند که پس از جنگ جهانی دوم صهیونیست‌ها توانستند دولت اسرائیل را به کمک تمدن مدرن غربی که اکثر دولت‌های بزرگ آن مانند انگلیس و امریکا توسط آن‌ها اداره می‌شود بسازند.

مرحلۀ اول و دوم با راه‌اندازی دو جنگ جهانی به نفع یهودیان موفقانه سپری شد و برای اینکه بیت‌المقدس را پایتخت و قصر شاهی دجال که یهودی‌ها آن‌را معبد سوم می‌نامند را بسازند بازهم از امریکا استفاده کرده و توسط دونالد ترامپ بیت‌المقدس را به‌حیث پایتخت دولت دجالی اسرائیل به رسمیت شناختند. درعین‌حال یهودی‌ها برای پروژۀ اسرائیل بزرگ‌تر که شامل توسعه یافتن اسرائیل در سرزمین بین‌النهرین (از دریای فرات تا دریای نیل) کارکردند و بازهم به کمک تمدن مدرن غربی دامنۀ جنگ‌های غیرمنصفانه و ظالمانه را در کشورهای که بین این دو دریا موقعیت دارد (شام و عراق) کشانیده و به تضعیف مردم آن پرداختند.

تا اینجا اسرائیل سوار به سواری مجلل این سفر را بدون کدام مشکل خاص طی کرد و خاخامان یهودی به‌افتخار از موفقیت‌های خویش مبنی برآمدن عصر طلایی خویش یاد می‌کنند، چنانچه در واکنش به تصمیم به رسمیت شناختن بیت‌المقدس خاخامانی مأمور به ساختن معبد سوم چنین میگویند: اعلام حماسه‌ای دونالد ترامپ به‌روز چهارشنبه مبنی بر اینکه بیت‌المقدس پایتخت ابدی اسرائیل است، قدم مهم به‌سوی ساختن معبد سوم و آوردن عصر مسیحا است<1>. بر علاوه تصمیم به انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به این شهر، علاوه بر یهودیان ساکن در اسرائیل، جمعیتی دیگر را نیز خشنود کرد. این افراد اوانجلیستها یا همان پیروان کلیسای انجیلی هستند که معتقدند با به رسمیت شناخته شدن بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل، جهان به پایان خواهد رسید، مرحلۀ (آخرالزمان) آغاز خواهد شد و درنهایت مسیح دوباره به زمین برمی‌گردد<2>. نتانیاهو صدراعظم اسرائیل نیز بیت‌المقدس را با استفاده از کتاب‌های تورات و انجیل حق یهود دانست.

اکنون نوبت به آخرین سواری مجلل اسرائیل رسیده است و صهیونیست‌ها در پی آخرین طرح خویش (ابرقدرت ساختن اسرائیل و تسخیر مناطق بین‌النهرین) هستند. برای اینکه اسرائیل بتواند به این هدف خویش برسد مانند قبل باید تغییرات دراماتیک درصحنۀ جهانی ایجاد کنند، زیرا اسرائیل هیچ‌گاه نمی‌تواند با سرزمین کوچک تحت دسترس و با موجودیت قدرت‌های بزرگ ابرقدرت جهانی شده و یا هم مناطق بین‌النهرین را تسخیر کند مگر اینکه قدرت‌های موجوده از بین بروند و قدرتی‌که بتواند در مقابل اسرائیل ایستادگی کند وجود نداشته باشد، بناءً اسرائیل در پی از بین بردن تمام قدرت‌های مطرح جهانی ( هم قدرت‌های دوست مانند امریکا و انگلیس و هم قدرت‌های دشمن) است. برای اینکه این قدرت‌ها از بین بروند تا راه برای پروژۀ شوم اسرائیل هموار شود باید این قدرت‌ها یکدیگر را از بین ببرند و طرح اسرائیل نیز دقیق همین است تا توسط جنگ جهانی سوم بتواند این قدرت‌ها را توسط یکدیگر از بین برده و خود یگانه قدرت باقی‌مانده در جهان باشد.

بله! به‌خاطر زمینه‌سازی تشکیل دولت دینی یهودی، گرفتن فلسطین از مسلمانان و مهاجرت یهود در بیت‌المقدس جنگ جهانی اولی، به‌خاطر تشکیل دولت یهودی جنگ جهانی دوم و به‌خاطر ابرقدرت سازی اسرائیل صهیونیست جنگ جهانی سوم را راه‌اندازی کردند. صیغۀ ماضی (کردند) بدین سبب استفاده شد که جنگ جهانی سوم دیگر یک نبرد فرضی نبوده بلکه ما فعلاً داریم این جنگ را که در ادیان اهل کتاب به آن آرمگدون گفته می‌شود و ما مسلمانان آن‌را ملحمه میگوییم زندگی می‌کنیم. جنگ جهانی سوم با آغاز جنگ علیه تروریزم که در حقیقت جنگ جهان غرب با جهان اسلام بود آغاز شد و اکنون وارد مراحل بسیار خطرناک آن و مرحلۀ که صهیونیست‌ها پلان آن‌را قبل از قبل طرح کرده‌اند (جنگ اتمی مسبب تباهی قدرت‌ها توسط یکدیگر) می‌شود.

قدرت‌های بزرگ جهانی برای جنگ حتمی بزرگ آمادگی می‌گیرند و حالت جهان طوری است که هرلحظه امکان درگیری میان این قدرت‌ها وجود دارد. کمک نظامی امریکا به تایوان روابط چین و امریکا را که نسبت به جنجال‌های بحر جنوب چین تا سرحد رویارویی رسیده است تیره‌تر ساخته و امریکا حاضر به عقب‌نشینی از موضع خویش نسبت به این دو مسئله نیست، جنجال امریکا با کوریای شمالی در سرحدی رسیده است که وزارت خارجۀ کوریایی شمالی اعلان می‌کند، جنگ اتمی در جزیرۀ کوریا و با امریکا از “اگر این جنگ اتفاق بیفتد” گذشته و به “زمانی‌که این جنگ اتفاق بیفتد” رسیده است، گسترش سلاح‌های امریکا و ناتو در شرق اروپا و سرحد روسیه به‌شکل بی‌سابقۀ آن هشدار امکان رویارویی را می‌دهد، روسیه کمک نظامی امریکا به اوکراین را که امریکا مُصِر بر آن است به مثابۀ اعلان‌جنگ با خودش تلقی می‌کند وبالآخره مهم‌ترین همه در سوریه نیروهای روسی و امریکایی در سنگرهای بافاصله‌های چندمتری در مقابل یکدیگر ایستاده و علیه منافع یکدیگر می‌جنگند.

مطابق به روزنامۀ نیویارک تایمز رسانه‌های دولتی چین مردم را آموزش می‌دهند که چطور در حالت جنگ اتمی برای نجات خویش تلاش کنند<3>، رسانۀ مشهور روسی بنام روسیه امروز در مقالۀ تحت عنوان پوتین به شرکت‌های روسی دستور داد تا آمادۀ تغییر برای تولید در حالت جنگ باشند از آمادگی روسیه نسبت به جنگ آمدنی صحبت می‌کند<4>، مشهورترین رسانۀ آمریکایی بنام سی ان ان در مقالۀ تحت عنوان پوتین آمادگی جنگ جهانی سوم را می‌گیرد، آیا ترامپ آماده است؟ نسبت به آمادگی روسیه برای جنگ اتمی هشدار می‌دهد<5> و مطابق به روزنامۀ مشهور جرمنی اشپیگل سران اعضای اتحادیۀ ناتو در یک جلسۀ مخفی در مورد اینکه روسیه پیمان بین‌المللی نیروی هستوی میان برد را نقض کرده و باید عکس العلمل نشان داد صحبت کرده و امریکا خواستار عکس‌العمل شدید در مقابل روسیه تا سرحد جنگ شده است<6>.

در عین حال، باوجوداینکه ملل متحد هشدار می‌دهد که میلیون‌ها انسان را خطر گرسنگی تهدید می‌کند امریکا می‌خواهد تمام راه‌های مواصلاتی بحری را بر روی کوریای شمالی ببندد و این تصمیم امریکا را کوریای شمالی اعلان‌جنگ خوانده و می‌گوید در صورت عملی شدن آن حملۀ موشکی اتمی را بالای امریکا و متحدانش آغاز خواهد کرد و از سوی دیگر ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه می‌گوید که یک حرکت غیر حساب‌شده از سوی طرفین به فاجعۀ جهانی مبدل خواهد شد<7>. عکس‌العمل چین در مقابل این اوضاع وخیم جزیرۀ کوریا نیز نشان ده آمادگی برای فاجعۀ بزرگ است، چنانچه چین به تاریخ 15 دسمبر تمرینات بزرگ نظامی چهارروزه را در آب‌های کوریا آغاز کرد<8> و هم چنان در حال ساخت کمپ مهاجرین احتمالی جنگ کوریای شمالی در نزدیکی سرحد این کشور می‌باشد<9>. از سوی دیگر واشنگتن قصد دارد کشتی‌های نظامی خویش را به تایوان بفرستد که دیپلمات‌های چینی هشدار می‌دهند: روزی که کشتی‌های نظامی امریکا وارد تایوان شود روزی است که ارتش چین حملۀ نظامی را بالای تایوان آغاز می‌کنند<10>. سوریه نیز به خطرناک‌ترین نقطۀ تقابل میان دو قدرت بزرگ جهانی (امریکا و روسیه) مبدل شده است. مطابق به گزارش نیویارک تایمز نزدیک شدن خطرناک هواپیماهای نظامی روس و امریکا در سوریه به یک امر روزانه مبدل شده است و روزانه ده‌ها بار این هواپیماها به‌صورت خطرناک به هم نزدیک می‌شوند<11>. به تاریخ دهم دسمبر رسانه‌های روسی ادعا کردند که هواپیماهای روسی یک هواپیمای امریکایی را که مانع حملات روس بالای داعش می‌شد تعقیب کردند<12> و به تعقیب آن به تاریخ 14 دسمبر امریکایی‌ها اعلان کردند که در فضای سوریه هواپیماهای آن‌ها مجبور به شلیک‌های اخطاری بالای هواپیماهای روسی شدند زیرا این هواپیماها وارد حریم فضایی شده بودندکه امریکا و متحدانش آن‌را مربوط خویش می‌دانند<13>.

حالات جهان، جنگ‌ها و شایعه‌های جنگ‌ها نشان ده حالت خطرناک جهان و جنگ‌های آخر زمانی است و علمای هر سه دین ابراهیمی میگویند که بشریت در آخرالزمان موقعیت داشته و حتی سیاست‌مداران نیز از آن خبر می‌دهند. بزرگ کلیسای ارتودوکس روسیه اعلان داشت که تنها کورها نمی‌توانند ببینند که ما در عصری زندگی می‌کنیم که انجیل آن‌را آخر زمان نامیده است<14>.

بله! صهیونیست‌ها که فریب دجال را خورده و خویشتن را به عساکر دجال مبدل ساخته‌اند با چنین طرح بزرگ می‌خواهند امپراتوری دجال را برپا سازند و فکر می‌کنند که پس از جنگ با خیال راحت می‌توانند برجهان حکمرانی کنند ولی آن‌ها نمی‌دانند که این آخرین سواری آن‌ها خواهد بود زیرا تباهی آن‌ها همرا با دجال یک امر مسلم و نوشته‌شده است. صهیونیست‌ها برای رسیدن تا اینجا بسیار کارکردند و توسط نیرنگ‌های پنهانی و جنگ‌های علنی ظالمانه توانستند تمدن پرشکوه اسلامی را به زوال مواجه سازند. زوال تمدن اسلامی در آغاز قرن بیستم شدت گرفت و به پایین‌ترین نقطۀ ممکن خویش رسید، ولی دیری نگذشت که یک حرکت صعودی نیز آغاز شد و فرایند طبیعی صعود و نزول کار خویش را آغاز کرد. حرکت‌های اصلاحی زیادی آغاز شد، اکثر این حرکت‌ها با آرمان مقدس آغاز شدند و تا جای به هدف خویش رسیدند، بعضی در نیمۀ راه به انحطاط مواجه شده آلۀ دست قرار گرفتند و بعضی این حرکت‌ها ازنخست بنام احیا از طرف دشمن برای ایجاد هرج‌ومرج و اغتشاش در میان امت فعالیت کردند، اما امروز وقتی تغییر رسیده است، امت در حال بیداری است، فرآیند طبیعی آخرین مراحل صعود دوبارۀ اسلام را نوید می‌دهد و طوری معلوم می‌شود که الله (ج) نیز امت بیضا را آمادۀ جنگ نهایی و پیروزی نهایی می‌کند. امت مسلمان اکنون در حال بیداری دشمنان خویش را شناخته و جوانان در حال تعمیر نکات ضعف خویش هستند و ان‌شاءالله اسرائیل قبل از اینکه بتواند پروژه بزرگ خویش را عملی کند توسط این امت به تباهی کشانیده خواهد شد طوری چهارده صدسال قبل پیش‌بینی‌شده بود و حضرت محمد مصطفی (ص) فرموده‌اند: قیامت برپا نمي‌شود مگر آنكه مسلمانان با يهود وارد جنگ شوند. مسلمانان با يهود مي‌جنگند آن‌قدر كه يهوديان پشت سنگ‌ها و درخت‌ها پنهان مي‌شوند، [در اين حال] درخت‌ها و سنگ‌ها مي‌گويند: اي مسلمانان، اي بنده خدا، اين يهودي است كه پشت من پنهان‌شده است، پیش‌آی و او را به قتل برسان<15>.

حوادث قبل از جنگ و بعد از جنگ و از بین رفتن اسرائیل توسط آیات و احادیث بی‌شمار پیش‌بینی‌شده است که این مقاله گنجایش آن‌را ندارد ولی از تمام برادران و خواهران گرامی تقاضا می‌کنم در این مورد مطالعات بیشتر نموده و خود را با نور ایمان و نور مطالعۀ قرآن و احادیث آمادۀ این کنند تا نقش مثبت در صعود امت بازی کنند.

به امید بیداری امت اسلام!

منابع:

  1. Adam Eliyahu Berkowitz; Trump’s Jerusalem Declaration Paves Way for Third Temple; (Breaking Israel News; December 7, 2017)
  2. چرا اوانجلیست‌ها می‌خواهند بیت‌المقدس پایتخت اسرائیل شود؟؛
    ۱۲/۱۲/۲۰۱۷؛ Euronews
  3. The New York Times; Chinese State Media Tells Readers How to Survive a Nuclear Attack; DEC. 6, 2017
  4. RT; Putin orders Russian companies to be ready for urgent transition to war-time operations;
    22 Nov, 2017
  5. CNN; OWEN MATTHEWS; PUTIN IS PREPARING FOR WORLD WAR III—IS TRUMP?; 12/14/17
  6. Matthias Gebauer, Christoph Schult and Klaus Wiegrefe; SPIEGEL-ONLINE; U.S. Demands NATO Action on Russian Missiles; December 08, 2017
  7. RT; N. Korea: Trump taking dangerous step to nuclear war by seeking naval blockade; 14 Dec, 2017
  8. Sputnik; Chinese Navy Conducts Live Fire Drills Near Korean Peninsula; 15.12.2017
  9. The Guardian; China building network of refugee camps along border with North Korea; Tuesday 12 December 2017
  10. Sputnik; Chinese Diplomat: Expect War if US Sends Navy Ships to Taiwan; 11.12.2017
  11. The New York Times; In Syria’s Skies, Close Calls With Russian Warplanes; DEC. 8, 2017
  12. Business Insider; A Russian Su-35 allegedly chased away an F-22 over Syria; Dec 12, 2017
  13. Ryan Browne; CNN; US F-22s intercept Russian jets over Syria, fire warning flares;
    Dec 14, 2017
  14. RT; Orthodox Patriarch warns of approaching end times, asks not to push for revolutionary change; 20 Nov, 2017
  15. صحیح مسلم


     

در بارۀ نویسنده

Hedayatullah Zaheb

پاسخی بگذارید