اجتماعی اسلامی

من روح خود را به شیطان فروختم

نوشته شده توسط Amin Khisrawi

من روح خود را به شیطان فروختم، این جملات، یکی از اظهارات بزرگ است که از هنرمندان مانند مایکل جکسن، کتی پیری، کینیا ویست و غیره هنرمندان مشهور هالیووودی در جریان مصاحبه های شان شنیده شده است. این هنرمندان در سراسر جهان و حتی در افغانستان علاقمندان زیاد دارند در حالیکه، در چندین جاه، بیشترین آنها به شیطان پرستی اعتراف کرده اند.  گفته میشود بیشترین هنرمندان کشته شده مانند مایکل جکسن نیز بخاطر این به قتل رسیدند که یا از راز های بیشتر شیطان پرستان با خبر شده بودند و یا ازپیروی شیطان پرستان بزرگ ابا ورزیدند.

ما در یک جهان زیبایی های فریبنده زندگی میکنیم، اما، این زیبایی های فریبنده تنها در شهر ها هستند. و اکثر جوانان که برای چند وقت به شهر میایند دوباره شهر را نمیخواهند ترک کنند. واقعیا، این زیبایی های شهری در موسیقی، رستورانت های مجلل، جاهای تفریحی، تعمیر های مجلل و غیره میباشد. ساختن تعمیر ها و جاهای تفریحی کار بدنیست، ولی، کارهای که دراین مکان ها میشود را باید زیر سوال برد. هر شخص که در این جاها میرود بنا بر موسیقی، قلیون، شراب و چیزهای دیگر که در آن است از لحظات خویش بسیار لذت برده، وحتی، بعضی ها نیز میگوید "والله اینجا جنت است جنت".

حضرت پیغمبرص میفرماید: دجال دوچیز را برای شما خواهد آورد، جنت و دوزخ، جنت او دوزخ واقعی و دوزخ او جنت واقعی است. (صحیح مسلم، کتاب 41، حدیث 7015—این کتاب برای داونلود در آخر  مقاله گذاشته شده است)  

حال همان وقتی است که دجال برای ما این دو چیز را پیش کش میکند. اگر به کارهای افسانه ای دجال مانند رقاصه گری، شراب خوری، سود خوری، رسانه های مبتذل و غیره دست بیندازیم زندگی ما آرام به نظر میاید و انسان مشهور و با مال و منال میشویم و در جنت دجال داخل میشویم. اما اگر ازین کار ها دوری کنیم در جامعه فعلی بنام بنیادگرا، بی فرهنگ و غیره و غیره معرفی میشویم و از مزایای جنت دروغین دجال بی بهره میمانیم، و این است دوزخ دجال.

موسیقی چیست؟  نظر به دیکشنری های غربی، موسیقی عبارت است از هنر ترکیب صداها، که برای شنونده خوش آیند بوده و خوشنودی احساسات انسان را  به بار بیاورد.

موسیقی از اوایل زندگی بشریت بین مردم مروج بوده، و نظر به گفته های امام جعفر صادقرح زمانیکه حضرت آدمع وفات نمود، قابیل و شیطان بسیار خوش بودند و برای تجلیل ازین خوشی آنها بعضی از وسایل موسیقی را ساختند و آنرا نواختند.

انسان موجود محتاج بوده، و برای پیشبرد امورات زندگی خود به ضروریات اولیه احتیاج دارد. ضرورترین آن غذا، آب، اکسیجن و آرامش روح است. اکثرآ رسانه های جمعی برای ما میگوید که موسیقی غذای روح  و وسیله آرامش روحی انسان است، که این اصل کاملا غلط وبرعکس است.

دلیل دینی: برای کسانیکه ایمان کامل به دین مقدس اسلام دارند، همین دلیل کافی است که اگر موسیقی آرامش بخش روح میبود خداوندج و رسولشص حتمآ شنیدن آنرا برای ما سفارش میکرد و در بعضی جاه ها مارا به دوری از آن دستور نمیداد.

قبل ازینکه به دلایل ساینسی و تاثیرات موسیقی بالای مغز انسان بپردازیم، باید کمی از سیستم عصبی بدانیم. برای اینکار میرویم به کتاب های مشهور بیولوژی مانند، "مبادی بیولوژی" توسط ویلیم دی مک ایلوری و " سیستم عصبی شما چطور کار میکند" توسط جی دی رتلیف.

"Foundation of Biology" (by William D. McElory) "How your Nervous System Works" (by J.D. Ratcliff)

عکس العمل های غیر ارادی که محیط داخلی بدن را کنترول میکند بخش خاص و مهم سیستم عصبی را تشکیل میدهد. این سیستم شامل رشته های عصبی میباشد که از مغز شروع و به قلب، سیستم حاضمه، و دیگر ارگان های داخلی بدن امتداد یافته و بشکل غیر ارادی این ارگان ها را کنترول میکند، مانند تپش قلب که ما بشکل ارادی  آنرا زیاد  و یا کم کرده نمیتوانیم.

این سیستم غیر ارادی به دو دسته سمپاتیک و پاراسمپاتیک تقسیم شده که عملکرد این دو سیستم باهم کاملا مخالف است، به طور مثال، نبض ما در رشته های سمپاتیک تپش قلب مارا نشان میدهد، و نبض ما در رشته های پارا سمپاتیک مرض قلبی را نشان میدهد. این دو سیستم به شکل موازی با هم کار میکنند و در صورت برهم خوردن این موازنه انسان دچار تکلیف های عصبی و بعضی امراض دیگر میشود.

موسیقی رشته های پارا سمپاتیک را تحریک کرده که بیشتر اوقات سبب انسومنیا یا بیخوابی، عصاب خرابی، بی حوصلگی، خنده های ناگهانی و سخن های دور از منطق و حتی سبب دیوانگی نیز شده میتواند. همچنان، بنا بر برهم خوردن این موازنه میتواند سبب امراض دیگر مانند مرض قلبی، امراض معده و غیره مرض ها شود.

یکی از امراض اعتیاد به موسیقی است. این اعتیاد انسان را مجبور به شنیدن موسیقی میکند، و در وقت شنیدن غم های انسان تازه شده و به آن افزوده میشود. انسان را تحریک به انجام کارهای میکند که در دست عقل انسان نبوده و بار آورنده پشیمانی میباشد. شنیدن موسیقی باعث پراگندگی معلومات درذهن انسان نیز میشود.

 به همان اندازه که جسم انسان به غذا ها، مانند، انواع مختلف سبزیجات ودیگر موادهای غذای ضرورت دارد، درطول یک روز روح انسان به آرامش نیز ضرورت دارد و زمانیکه موسیقی مضر است پس بدیل چیست؟ تنها و یگانه بدیل موسیقی برای آرامش روح نماز های پنج گانه و ذکر اللهج میباشد. زمانیکه انسان به شکل درست آن پنج وقت  نماز ادا میکند  روح او  آرام میشود، پس، به جای اینکه از غربی ها تقلید کرده بگوییم موسیقی غذای روح است میگوییم که نماز غذای روح انسان است.

علمای اسلام تاحال به یک فیصله قطعی در باره حرام و یا حلال بودن موسیقی نرسیده اند، ولی، موسیقی های امروزی با شعرهای مانند "هیچ قدرت نیست که مرا از لذت بردن وا دارد" "لب هایت را میبوسم" " شراب زندگی من است" و غیره، مستقیمآ مارا به عیاشی و بی دینی دعوت میکند و تاثیر قابل ملاحظهء نیز بالای اذهان ما دارد.

موسیقی در غرب عادت حتمی برای مردم شده، پس، اگر موسیقی غذای روح انسان میبود، باید، امراض روانی در جهان غرب کمتر از تمام جهان میبود، ولی، برعکس بیشترین امراض روانی و تمایل به خودکشی در غرب دیده میشود.

صنعت موسیقی در بیشترین نقاط جهان توسط شیطان پرستان کنترول شده و توسط موسیقی پیام های خویش را به جهانیان میفرستند. علامات شیطان پرستی در بیشترین البوم های هنر مندان دیده میشود.

شیطا ن پرستان در فلم

اگر میخواهید موضوعات جالب مارا بخوانید از صفحه انترنتی ما همیشه دیدن کرده و صفحه فیسبوک مارا لایک بزنید.

داونلود کتاب صحیح مسلم در اینجا

 

در بارۀ نویسنده

Amin Khisrawi

1 Comment

  • کمی ن مرتب بود و با عنوان کمتر ارتباط پیدا میکرد
    در ضمن در اسلام غنا حرام هست ولی موسیقی را نه حرام و نه هم حلال گفته اند
    و باید به مراجع دینی رجوع شود

پاسخی بگذارید