اسلامی

الله (ج) مارا برای پیروزی آماده میکند

نوشته شده توسط Hedayatullah Zaheb

این عنوان از کتاب تاریخ بنام الکامل نوشته امام ابن اسیر گرفته شده است. اگر الله(ج) یک خاتمه برای چیزی در زمین میخواهد برای آن خاتمه وسیله ها را خلق میکند تا حالات را به جهت آن خاتمه حرکت بدهد. اگر الله(ج) برای این امت پیروزی میخواهد پس زمینه را برایش همانطور مهیا میسازد تا ما با مطالعه حالات امروزی دیده بتوانیم که پیروزی چقدر نزدیک است.

پیروزی مسلمانان را الله(ج) در قرآن و حضرت محمد(ص) در احادیث مژده داده است. همانطوری که وعده داده شده ما هم به حیث مسلمانان باید به این باور باشیم که بالاخره این امت پیروز خواهد شد. چرا ما باید یقین داشته باشیم که بالاخره این امت پیروز خواهد شد، چون، ما دلایل کافی برای این ادعا داریم.

الله(ج) میفرماید که ما در کتاب زبور پس از تورات گفتیم که زمین را بندگان شایسته من به ارث خواهند برد(سوره انبیا آیت 105). همچنان الله(ج) میفرماید: حتمآ بندگان ما پیروز خواهند شد (سوره الصافات 171-173) و زمین از آن خدا است به هر کس که خواست آنرا میدهد و فرجام نیک برای پرهیزگاران است(سوره الاعراف 128). و الله(ج) می افزاید: آنها میخواهند با افواهات خود نور خدا را خاموش کنند ولی گر چه خوششان نیاید خداوند(ج) آنها را نمیگذارد موفق شوند(سوره التوبه 32).

بنآ، این قطعی است که مسلمانان را الله(ج) پیروز خواهد ساخت و وارثین زمین خواهند شد. حال کفار میخواهند وکوشش میکنند نور الله(ج) را خاموش کنند، نور الله(ج) قرآن رسالت محمد(ص) است. آنها کوشش میکنند که از جریان اسلام جلوگیری کنند ولی الله(ج) میفرماید که آنها ناکام خواهند شد.

اگر به مقدار پول که کفار برای جنگ با اسلام به مصرف میرسانند نگاه کنیم، شگفت زده میشویم؛ و به فکر می افتیم که الله(ج) چقدر پول برای اینها داده است، و چقدر منابع در دسترشان قرار دارد؛ و تمام آنرا برای جنگ با اسلام به مصرف میرسانند! بعضی اوقات ما شکایت میکنیم که آنها رسانه ها را کنترول میکنند، تمام رادیو های بزرگ را کنترول میکنند، تمام روزنامه های قدرتمند دنیا در دسترس آنهاست، آنها پولیس دنیا را کنترول میکنند و بالاخره کره زمین را تحت سلطه خویش در آورده اند. یک حس نا امیدی به ما دست میدهد که با این همه قدرت و منابع که دارند ما نمیتوانیم با آنها بجنگیم، اما الله(ج) چیز دیگر میگوید:

کافران اموال خویش را به مصرف میرسانند تا مردم را از راه الله(ج) بازدارند پس به زودی آنها پشیمان خواهند شد و شکست میخورند(سوره الانفال 36).

بنآ، بگذارید پول های خویش را به مصرف برسانند، چرا که، همین سبب شکست آنها خواهد شد، الله(ج) میگوید، آنها باید اول پول های خویش را به مصرف برسانند و بعدآ شکست میخورند. ما باید خوش باشیم که آنها پول های خویش را برای جنگ با اسلام به مصرف میرسانند، چون این به این معنی است که پیروزی اسلام بر کفر نزدیک است، پیروزی در راه است.

حالا آنها متوجه مصارف جنگی شان در عراق و افغانستان شده اند و گفته میشود که این جنگ ها از جنگ کوریا و جنگ ویتنام پرهزینه تر است. جنگ کوریا دوصد بلیون دالر و جنگ ویتنام چهار صد بلیون دالر هزینه برداشت. تنها جنگ عراق برای امریکا هشت صد بلیون دالر و بیشتر تمام شد و جنگ های شان در افغانستان، عراق، سوریه، لیبیا، مصر و افریقا همچنان ادامه دارد، ادامه این جنگ اقتصاد امریکا را دگر گون ساخته است. همه این مصارف دال بران است که الله(ج) وعده شکست آنها در قرآن داده است. این جنگ ها بر آنها تحمیل نشده است، آنها این جنگ ها رابه منظور ضعیف ساختن اسلام و پراگنده نمودن مسلمانان انتخاب کرده اند، که بزودی نظر به گفته الله(ج) پشیمان خواهند شد و به شکست شان مواجه خواهند شدند.

us_military_spending

در حدیث قدسی آمده است که: هرکس دوستان مرا دشمن بگیرد، من در مقابل او به جنگ بر میخیزم(حدیث قدسی 25: البخاری). و همچنان در قرآن کریم آمده است که: سود خوری به معنی جنگ با خدا و رسولش هست.

پس اینها (اتحاد امریکایی-اروپایی-اسراییلی) در حالت جنگ با الله(ج) و رسولش قرار دارند. و الله(ج) آنها را شکست خواهد داد.

همچنان الله(ج) مومنان را وعده جانشینی (خلافت) در زمین داده است(سوره النور 55).

در حدیث دیگری آنحضرت(ص) میفرماید: پیغمبری بین شما تا وقت که الله(ج) بخواهد خواهد بود، بعدآ الله(ج) آنرا خواهد گرفت. بعد از خلافه راشده خواهد بود که نظر به راه و روش پیغمبری عمل خواهد کرد. تاوقتی که خداوند(ج) بخواهد ادامه خواهد یافت و بعد خداوند آنرا خواهد گرفت. بعد از آن رهبری شاهی خواهد بود که تا وقت الله بخواهد پایدار خواهد ماند. و آنرا خواهد گرفت وقتی بخواهد. بعد از آن حکومت های ستمگر خواهد آمد که تا وقت پایدار خواهد بود که خدا بخواهد و بعد نظر به خواست خدا از بین خواهد رفت. و بعد باز خلافه راشده نظر به راه و روش پیغمبری برپا خواهد شد و بعدآ انحضرت(ص) خاموش شد. (مسند امام احمد، v273، روایت از نعمان ابن بشیر).

پیغمبری با رحلت حضرت محمد(ص) به پایان رسید، بعد از خلافه راشده بود که از حضرت ابوبکر صدیق(رض) تا حضرت علی (رض) ادامه یافت. بعد از آن وقت ملکان (شاهی) بنو امیه، بنو عباس و خلافت عثمانیه بود. بعد از آن حال است که حکومت های استبدادی در حال قدرت هستند که به تعقیب آن خلافت راشده حضرت مهدی(ع) برپا خواهد شد، انشاالله.

حال که ما نظر به نشانه ها میدانیم که در آخر زمان قرار داریم باید حالات امروزی را به دقت مطالعه کنیم. اگر چه در احادیث آخر زمانی به دوباره تقویت شدن تمام امت اسلامی سخن گفته شده است ولی بالای بعضی مناطق تاکید بیشتر شده است که مناطق عمده آن، عراق، خراسان ( افغانستان امروزی وبرخی از خاک ممالک همسایه) و خصوصآ شام ( فلسطین، سوریه، لبنان، یمن و اردون)میباشد. نظر به احادیث آنحضرت(ص) عراقی ها به حضرت مهد(ع) بسیار نزدیک خواهند بود. بیرق های سیاه از خراسان خواهند آمد که در بسیار روایات بنام ارتش مهدی یاد میشوند.

Untitled-1

در طول سالهای گذشته ملت های مسلمان خصوصآ این سه منتطقه مهم آخر زمانی تحت حمله های شدید نظامی، اقتصادی و فرهنگی قرار گرفته اند، اگر این همه را تصادف بدانیم واقعیآ از واقعیت چشم پوشیی کرده ایم. و حال کم کم مسلمانان بیدار میشوند و برای این پیروزی وعده داده شده آماده میشوند. جنگ بزرگ (ملحمه) که در راه است به شکست دشمنان ما خواهد تمام شد و مسلمانان بیدار قدرت را دوباره بدست خواهند گرفت.

التماس دعا برای وقوع هر چه زودتر این پیروزی. اگر میخواهید موضوعات جالب مارا بخوانید از صفحه انترنتی ما همیشه دیدن کرده و صفحه فیسبوک مارا لایک بزنید.

منبع:

خداوند ماره برای پیزوزی آماده میکند توسط امام انور أنور العولقي

آیات قرآن که در این مقاله تذکر یافته اند

quran verses

در بارۀ نویسنده

Hedayatullah Zaheb

تبصره ها

  • سلام
    برادر محترم!
    بسیار کارنیک است وقتی شما تمام حقایق را فاش میکنید , و دنیای غرب که همواره در تلاش است تا تمام کره زمین را تحت تسلط خود دربیآرد اما این وعده خداوند است که خداوند آنها را نمیگذارد که هدف شان برسد….

    با احترام

  • مطالب که به اشتراک میگذارید بسیار جالب و در خور تفکر است اما منظورتان از پرچمهای سیاه و لشکریان مهدی(ع) همین داعش فعلی است که از سوریه و عراق سرچشمه گرفته و در افغانستان رو به افزایش است و در کتاب ارماگدون هم به آن اشاره شده است و به مسلمانان توصیه شده است که مثل اینکه بالای یخ میروید باید بطرف آنها بروید. اما تا جایی که همه میبینند هیچ یک از رفتار این اشخاص یا همان داعیان پرچمهای سیاه به رفتار مسلمانی و محمدی نمی ماند و رفتارشان رفتاری دور از اسلام و انسانیت بوده و جز جاهلیت ، وحشت و کشتار مسلمانان بی گناه چیز دیگری نیست اگر مسلمانان را تشویق به پیوستن به این گروه میکنید به نظر من که دچار اشتباه و معصیت بزرگی میشوید چون داعشیان و طالبان حامی اسلام نبوده بلکه آله دست یهود و نصارا هستند و برای بدنامی و معرفی کردن دین اسلام بعنوان یک دین وحشت و خرافت توظیف شده اند نه معرفی اسلام بعنوان کاملترین و بی نقص ترین دین الهی.

    • نخیر برادر اینها فتنه های یهود هستند برای بدنام ساختن پرچم های سیاه اصلی فریب اینها را نخورید. ما از اصلیت اینها آگاه هستیم و تمام مردم افغانستان و جهان نیز آگاه خوا هند شد به توکل خداوند ج

  • ﻧﺨﯿﺮ ﺑﺮﺍﺩﺭ ﺍﯾﻨﻬﺎ ﻓﺘﻨﻪ ﻫﺎﯼ ﯾﻬﻮﺩ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺪﻧﺎﻡ
    ﺳﺎﺧﺘﻦ ﭘﺮﭼﻢ ﻫﺎﯼ ﺳﯿﺎﻩ ﺍﺻﻠﯽ ﻓﺮﯾﺐ ﺍﯾﻨﻬﺎ ﺭﺍ
    ﻧﺨﻮﺭﯾﺪ .

    نکنه میخواهی بگی پرچم های سیاه اصلی.مال حزب تحریراست؟

    درضمن چطورفتنه است که همه کافران درپی خاموش کردن اش هستند؟

    ﻣﺎ ﺍﺯ ﺍﺻﻠﯿﺖ ﺍﯾﻨﻬﺎ ﺁﮔﺎﻩ ﻫﺴﺘﯿﻢ

    اگرباخبربودی دروغ نمی گفتی

    ﻭ ﺗﻤﺎﻡ
    ﻣﺮﺩﻡ ﺍﻓﻐﺎﻧﺴﺘﺎﻥ ﻭ ﺟﻬﺎﻥ ﻧﯿﺰ ﺁﮔﺎﻩ ﺧﻮﺍ ﻫﻨﺪ ﺷﺪ ﺑﻪ
    ﺗﻮﮐﻞ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺝ

    ان شاء الله آگاه می شوند امانه بافکرتو

    • برادر حزب تحریر به خلافت مهدی عقیده ندارد بنا ما از آنها فاصله داریم. و اگر در سیاست غرب مطالعه داشته باشی کلمات مشکل-عکسل العمل-راه حل را باید بدانی….. و آخرین کار داعش همین است که ممالک عربی را برای امپراطوری اسراییلی آماده سازد…
      به امید هدایت همه ما…..

  • ﺁﺧﺮﯾﻦ ﮐﺎﺭ
    ﺩﺍﻋﺶ ﻫﻤﯿﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﻤﺎﻟﮏ ﻋﺮﺑﯽ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ
    ﺍﻣﭙﺮﺍﻃﻮﺭﯼ ﺍﺳﺮﺍﯾﯿﻠﯽ ﺁﻣﺎﺩﻩ ﺳﺎﺯﺩ

    حضرت نادان ازخودت تاحالا پرسیدی اگر دولت اسلامی امپراطوری اسرائيل را آماده میکند.

    پس چرا خدایان صلیبی صهیونی آل سلول برآن هجوم آورده اند.

    نمیدانم به مغزوافکارشمابخندم یاگریه کنم

    • ﺑﻪ ﻣﻐﺰ و ﻣﻔﻜﻮﺭﻩ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺨﻨﺪ ﻛﻪ ﺑﺎ ﺩﻳﺪﻥ ﻳﻚ ﭘﺮﭼﻢ ﺳﻴﺎﻩ ﻃﺮاﺣﻲ ﺷﺪﻩ ﺗﻮﺳﻄ ﺻﻬﻴﻮﻧﻴﺴﺘﻬﺎ اﺯ ﮔﺮﻭﻫﻲ ﺣﻤﺎﻳﺖ ﻣﻴﻜﻨﻲ ﻛﻪ ﻳﻚ اﺯ ﺭﻓﺘﺎﺭ و اﻋﻤﺎﻝ ﺷﺎﻥ ﺑﻪ ﻗﺮﺁﻥ و ﺷﺮﻳﻌﺖ ﺑﺮاﺑﺮ ﻧﻴﺴﺖ, اﮔﺮ ﮔﺮﻭﻩ ﺩاﻋﺶ و ﻳﺎ ﺣﺰﺏ ﺗﺤﺮﻳﺮ ﻭاﻗﻌﺎ اﺣﺰاﺏ اﺳﻼﻣﻲ ﻣﻲ ﺑﻮﺩﻧﺪ اﻭﻟﻴﻦ ﻫﺪﻑ ﺷﺎﻥ اﺯ ﺑﻴﻦ ﺑﺮﺩﻥ و ﺣﻤﻠﻪ ﺑﺎﻻﻱ ﺭﮊﻳﻢ ﺻﻬﻴﻮﻧﻴﺴﺘﻲ ﻣﻲ ﺑﻮﺩ ﻧﻪ ﻗﺘﻞ و ﻛﺸﺘﺎﺭ ﺑﻲ ﺭﺣﻤﺎﻧﻪ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎﻥ, ﺑﻪ اﻣﻴﺪ اﻳﻨﻜﻪ ﺑﻪ ﺯﻭﺩﺗﺮﻳﻦ ﻓﺮﺳﺖ ﻣﺘﻮﺟﻪ اﺷﺘﺒﺎﻫﺎﺕ ﺧﻮﺩ ﺷﻮﻱ

  • ﺑﺮﺍﺩﺭ ﺣﻀﺐ ﺗﺤﺮﯾﺮ ﺑﻪ ﺧﻼﻓﺖ ﻣﻬﺪﯼ ﻋﻘﯿﺪﻩ ﻧﺪﺍﺭﺩ
    ﺑﻨﺎ ﻣﺎ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺩﺍﺭﯾﻢ.

    اولا حضب نه. حزب تحریر

    دوما

    پس شمامیخواهیدخلافت برمنهج آل سلول برپاکنی

  • فان حزب الله هم الغالبون
    پیروز باد خلافت راشده (حزب الله) به امید بیداری امت مسلمه.
    تشکر فروان از (mubareza)
    با حرمت تمام…..

  • من میگم اگه غرب تا این اندازه بد و شرور است پس چرا اینهمه مسلمان سوری عوض ممالک اسلامی با فلاکت و بدبختی خودشونو به کشورهای غربی میرسونن؟ اگر غرب اینقدر بده چرا پشت کامپیوتری نشستی که یک نفر بزرگ شده با افکار غربی اونو ساخته؟ تفکر غربی به انسانیت هزاران هزار رفاه و بهداشت و آسایش داده. بطوری که عمر متوسط انسان از سی سال به بیش از شصت سال رسیده. افکار منحط تو و امثال تو به بشریت چی داده؟

  • من و تو میتونیم براحتی و بدون سانسور در زیر تمام مطالب مربوط به رسانه های غربی حرفهامونو بنویسیم. اگر ذره ای منطق هنوز توی کله داری نوشته منو زیر پستت پاک نکن و با من بحث کن.

    • از چی بحث کنم برادر….. تو آنقدر مغزت شسته شده که با محبت غربی که داری هیچ چیز را نمیبینی….. نمیبینی که غرب که تو دوست داری داعش خلق میکند….. دروغ گفته ملیون ها انسان را میکشد….. فقط یک سوال از تو انسان با منطق دارم گناه ملیون ها انسان بی گناه در عراق چی بود که توسط غرب کشته شد؟ اگر این سوال را با منطق جواب دادی باز درست ولی اگر منطقت کمی کرد دگر یک سلام برایت میدهم….

  • غرب میلیونها انسان را در عراق کشت؟ شما مثل اینکه عدد و رقم رو هم گم کردی! در تمام طول حمله امریکا به اندازه یک درصد کسانی که بوسیله صدام و پسران عیاش و هرزه و قاتل اون کشته شدن ، کشته نشد. آیا تصاویر مادرانی که بچه های شیر خوار رو در بغل گرفته و بوسیله بمبهای شیمیایی صدام مردن رو دیدی؟ آیا میدونی در ایران حتی یک کوچه نیست که جوانی در جنگی که این دیوانه راه انداخت شهید نشده باشه؟ آیا ندیدی چطور بعد از ایران به کویت حمله کرد؟ تو و امثال تو رو از کودکی با زدن عینک مذهب کور میکنن و فقط همه چیز رو از پشت اون عینک مذهب میبینید.

    • قبول دارم که صدام کشت جواب سوال مرا بده گناه آنهایی که توسط غرب کشته شد چی بود؟

  • غرب با بودائی ها… هندوها .. یهودی ها … زرتشتی ها … بی دین ها … و هزاران مذهب ریز و درشت خوب است اما چشم دیدن اسلام و مسلمین را ندارد!!! یک کم خجالت بکش . عوض این شر و ور ها فکر کن ببین چه باری میشه از دوش مردم فلاکت زده افغان برداشت. چه تجارتی درست کنی که محصول افغانستان بفروش بره و پول و رونق به مملکت بیاد. ببین حالا که نفن نیست چطور میشه یک توربین بادی درست کنی و برق به روستاهای محروم افغانستان برسونی. و …

  • شما جواب سوال منو بده. گناه طالبانی که چند روز پیش در قندوز کشته شدن چی بود؟

  • تخیلات موهوم خودتو بعنوان واقعیت در این سایت پر میکنی. یه صفحه دیگه از نوشته هات میخوندم متاسفانه پر از تفکرات مالیخولیایی . مثلا غرب این پولها رو به افغانستان وام داده و مثل یونان از اون خواهد گرفت و مردم باید مالیات بدن و چی و چی… مشکل در همون عینکی است که بالاتر گفتم. یک بار سعی کن اون عینک رو برداری و دنیا رو اونطور که واقعا هست ببینی. تمام کمکهای کشورهای دنیا به افغانستان بلاعوض بوده و الان هم هست.

پاسخی بگذارید