اسلامی سیاست های جرمی

مثلث آخرزمان

نوشته شده توسط Hedayatullah Zaheb

حضرت محمد(ص) یک مثلث آخر زمانی را در یکی از احادیث برای ما بیان میکند (صحیح بخاری، کتاب 88، صفحه 1794، 9.213) کتاب صحیح بخاری در آخر مقاله برای داونلود گذاشته شده است. طوری که میدانید یک مثلث دارای سه گوشه میباشد.

1. گوشه اول آنحضرت(ص) میگوید: پروردگارا! برشام ما برکت ارزانی فرما. شام ما یعنی شام دوست داشتنی ما؛ شام شامل سوریه و فلسطین میباشد که بیشترآ سوریه را مرکز شام میدانند و او(ص) تقاضای برکت اللهج را بر این منتطقه میکند.

2. گوشه دوم آنحضرت(ص) بازهم میگوید: پروردگارا! بریمن ما برکت ارزانی فرما.

این دو گوشه مثلث بسیار یک نقش عمده را در آخر زمان بازی میکنند. بطور مثال، در دمشق (سوریه) امام مهدی(ع) حاضر میباشد که حضرت عیسی(ع) می آید. هچنان، مسیح الدجال امام مهدی را در همین جا محاصره کرده میباشد که حضرب عیسی(ع) به کمک او می آید. این سه شخص مهم ترین اشخاص آخر زمان هستند و هر سه در دمشق در یک جا حاضر میباشند که آنحضرتص آنرا شام ما گفته است و مهم ترین گوشه این مثلث نیز میباشد.

گوشه دیگری را که آنحضرت(ص) برای ما معرفی کرده است و آنرا از خود خوانده است یمن است که یک گوشه مهم دیگر از این مثلث است، چرا که یکی از علامات بزرگ قیامت در اینجا اتفاق می افتد. “یک آتش از یمن خارج میشود که مردم را بسوی روز جزا میکشاند”. پس یمن نیز یک نقش عمده را در آخر زمان بازی میکند.

3. گوشه سوم این مثلث چیست؟ اصحاب کرام از آن حضرتص پرسیدند: یا رسول اللهص و نجد ما؟ آنحضرتص خاموش ماند و آنها برای بار دوم پرسیدند: یا رسول اللهص و نجد ما؟ و آنحضرت (ص) به طرف نجد اشاره کرده و گفت: “آنجا جای زلزله ها و فتنه هاست و از آنجا قرن شیطان می آید.” قرن در عربی دو معنی دارد یکی شاخ و دیگر هم قرن به معنی زمان یا عصر، ولی، اگر به قرآن مراجعه کنیم هر زمانیکه الله ج کلمه قرن را به کار برده است به معنی زمانی آن بوده است. پس گفته میتوانیم که مقصد رسول الله ص از قرن الشیطان عصر شیطانی است (والله علم). آنحضرت (ص) در باره دو گوشه مثلث برکت را استفاده کرد، در حالیکه، گوشه سوم مثلث را عصر شیطانی میخواند.

حال بیشترین مسلمانان نجد را نمیشناسند و علمای زیاد که از عربستان سعودی پول میگیرند نجد را در عراق و یا هم در سرزمین های خیالی معرفی میکنند. نام نجد مانند نام کونستینتینیه تغیر داده شد، نام های را که حضرت محمد ص برای این مناطق استفاده میکرد بسیار بیشرمانه تغیر دادند. دلیل که دولت جدید ترکیه بعد از خلافت عثمانیه استفاده نام کونستینتینیه را ممنوع ساخت این بود که فتح این شهر را که حضرت محمد(ص) پیش بینی نموده بود به ترک ها ربط بدهند، در حالیکه در حدیث دیگر آمده است که سالهای کوتاه بعد از این فتح خروج دجال صورت میگیرد و از آن فتح سالها میگذرد ولی هنوز دجال خارج نشده است. دلیل که نام نجد را به عربستان سعودی تغیر دادند این است که مردم نجد را فراموش کرده و آنرا به عراق و یا یک جای رویایی دیگر ربط بدهند و خانواده نجدی آل سعود که متحد اصلی اتحاد امریکایی-اروپایی-اسراییلی در منطقه است، را نقد نکنند. جزیره عرب (عربستان سعودی) به دو بخش عمده تقسیم شده است بخش شرفی و بخش غربی. نجد اصلی شرق عربستان سعودی که شامل ریاض و شهرهای شرقی دارای منابع نفتی میباشد که در غرب آن حجاز یعنی شهر مکه و مدینه شریف و جود دارد. پس قرن شیطان مکه و مدینه وشهرهای مربوط حجاز را در برنمیگیرد.

old-najd.jpg

ما همیشه در رسانه ها میشنویم و در کتاب های میخوانیم که تاریخ تکرار میشود ولی، یکی از بزرگترین تا ریخ های که تکرار شدنی است و الله ج برای ما آنرا بیان کرده است را فراموش کرده ایم. الله ج به فرعون میگوید:

Untitled.jpg

ترجمه: ولي امروز بدنت را نجات مي‏دهيم تا عبرتي براي آيندگان باشي، و بسياري از مردم از آيات ما غافلند.

زمانیکه جسد فرعون پیدا میشود تکرار تاریخ فرعون آغاز میشود و مردم که زندگی فرعونی کنند مرگ فرعونی نصیب شان خواهد شد. با پیدا شدن جسد فرعون الله ج برای فرعونیان این عصر هشدار داد که شمارش معکوس شما آغاز شده است.

درست بعد از پیدا شدن جسد فرعون کنفرانس پاریس برای از بین بردن خلافت اسلامی دایر شد، همزمان با پیدا شدن جسد فرعون حرکت صهیونیسم شکل گرفت، شش سال بعد از کنفرانس پاریس خلافت عثمانی از بین رفت و چهار سال بعد از آن در سال 1902 خانواده آل سعود حکومت ریاض را بدست گرفتند وقرن شیطان در منطقه آغاز شد که اتحاد صهیونیستی-سعودی میباشد.

درین عصر از هر انسان آگاه (باز هم میگویم انسان آگاه) چی مسلمان باشد، چی مسیحی و چی یهود، بپرسی که کی ها در این عصر مانند فرعون زندگی میکنند؟ بدون سایه شک برایت میگویند؛ صهیونست ها.

چند ماه میشود که خانواده آل سعود حمله خود را بالای یمن آغاز کرده که بر علاوه خسارات دیگر، تنها جان هزاران غیر نظامی را گرفته و 702 طفل یمنی توسط بمب های هواپیما های عربستان سعودی جان خود را از دست داده اند. صهیونست های فرعونی به بهانه جنگ علیه تروریسم شفاخانه را در کندز، مسجد را در قندهار و عروسی را در هلمند هدف قرار میدهند و عربستان سعودی نیز به بهانه جنگ با حوثی ها نه از شفاخانه، نه از مسجد و نه از مکتب باز می آید. این حمله آغاز ختم عربستان سعودی است و صهیونست ها پلان دارند که شاهی سعودی را به یک چیز بدتر از آن مبدل سازند.

نوت: وقتی ما از یک کشور نام میبریم مقصد ما مردم آن کشور نبوده بلکه دولت مردان آن است.

کسانی که این همه را جنبه های مذهبی میدهند و از ظلم های عربستان سعودی بخاطر هم مذهب بودن آن و از شیطنت های کشور های مانند ایران بخاطر هم مذهب بودن و یا از گروه و یا از هر جناح دخیل جنگ های فعلی در جهان اسلام که اعمال غیر اسلامی را انجام میدهند دفاع میکنند، ما با آنها بحث نداریم، فقط منتظر باشند که الله ج از آنها بپرسد: چی دلیل داشتی که از قاتلین اطفال یمنی (عربستان سعودی) دفاع میکردی؟ چی دلیل داشتی که از ظالمان مهاجرین افغانی که حتی اجازه فریضه اسلام (علم) را به این مهاجرین نمیدادند (ایران) دفاع میکردی؟ چی دلیل داشتی که از گروه های که برای اسلام نه بلکه برای فواید این کشور های بنام اسلامی کار میکردند، دفاع میکردی؟

اگر میخواهید موضوعات جالب مارا بخوانید از صفحه انترنتی ما همیشه دیدن کرده و صفحه فیسبوک مارا لایک بزنید.

کتاب صحیح بخاری

در بارۀ نویسنده

Hedayatullah Zaheb

تبصره ها

  • بسیار زیبا و عالی
    بهترین سایت آخر الزمانی
    خداوند شما را در پناه خود داشته باشد ..
    ایران و سعودی باعث نگ اسلام است .
    من به عنوان یک شیعه از ایران چنان نفرت دارم که از شیطان ندارم. .
    دلیل =
    1= با اینکه شعار میدهند هفته وحدت ولی هیچ وحدتی در کار نیست .
    2= یک نمونه آن رهبر آن است که دم از شیعه بودن میزند و شیعیان را جان خویش میخواند در صورتی که افغانی های شیعه از درس خواندن و کار و موتر و حتی یک سیم کارت عادی معذور هستند و این یک تعصب بزرگ است ..
    3= هزاران نوع رشوه گرفتن را سربازانشان میدانند و پست ترین نوع بشر هستند و در کارهای ضد افغانی از یکدیگر پیشی میگیرند
    4= ایران برای مهاجرین مثل هتل هست نه کشور انسان دوست و آین به صرف ایشان است چون همیشه 2000000 مهاجر پول هتل و جای داد خود را میدهند
    5= تا چند ماه پیش گپی از افغانی نبود ولی چون به زور و رضا بردن به جنگ عراق و سوریه حالا برای مدت معلومی به نفع افغانی ها کار میکنند تا در مقابل جان پدرانشان ،به آنها درس بیاموزند و آنها را بدونه آگاهی دقیق والدین تربیه کنند ..

    • من به هیچ دینی و گرایشی توهین نمیکنم ولی باید جواب شما را بدم
      اولا کسی برای شما دعوت نامه نفرستاده بود بیایید ایران
      دوما درباره شیعیان صحبت نکن چون ما انقدر دلیل و برهان داریم که خودمون و امامانمون به شما اثبات کنیم از کتب صحاح سته هم اثبات میکنیم که شیعه بر حق
      سوما هروقت تو کشور خودتون زنان حق داشتند درس بخونن و طالبان به خاک و خون نکشیدنشون بیا درباره حق تدریس افغان ها در کشور دیگر نظر بده
      چهارما چرا وقتی ایران از شما در مقابل شوروی و امریکا حمایت میکرد(حمایت تسلیحاتی)واینسادید و از کشور خودتون دفاع نکردید و تا ایران دروازه را باز کرد همتون فرار کردید به ایران. اونوقتی که ایران با کل دنیا تو عراق میجنگید و از 18کشور اسیر گرفت و و از خاکش حفاظت کرد شما کجا بودید.حالا فرق کشور شیعه با خودتون احساس می کنید حتی فرق ایران با دیگر کشور های اسلامی مثل عربستان و مصر نمی بینید.
      پنجما رهبر ایران در تابستان 94 اعلام کرد که افغان ها هم حق درس خوندن خواهند داشت
      خیلی از حرف های دیگر را در بحث هفته وحدت نمیزنم چون نمیخام بی احترامی بشه از شما هم در خواست میکنم مطالعه خودتون درباره شیعه بیشتر کنید وبعد نظر بدید.

  • بسیار معلومات مزید بود محتویاتش در خور غور و اندیشه است.امید که مسلمانان با عقل و درایت موضوعات مباحث جنگ آخرزمانی را در نظر بگریرند.

  • دوست عزیز اولا تشکر از جناب تان بابت معلومات بسیار زیبای شما ولی فکر میکنم به نکته ای باید در اینجا اشاره کنم در شام و یمن که پیامبر اشاره کردند و انرا از خود خواندند برادران اهل تسنن و تشیع زندگی میکنند و در عربستان وهابیت .من کاری به نظر شما ندارم ولی از نظر من وهابیت فرقه گمراه وشیطانی است اگر چه بر حرمین حاکم هستند که متاسفانه در هر دو منطقه شام و یمن این فرقه در حال جنگ با سایر فرق مسلمان می باشد.

    • مذهبي به نام وهابيت وجود ندارد أصلا چرا از نام خود محمد بن عبدالوهاب نام برده نميشود چرا نميگويند محمديت يا محمدي چون كه نميتوانند مردم عام را فريب دهند خلاصه كلام من اين است كه كلمه وهابيت يك وسيله است بخاطري توهين تحقير و دروغ پنداشتن عقيده اهل سنت و سركوب كردن اهل سنت مذهبي بنام وهابيت وجود ندارد مذاهب اهل سنت چهار مذهب است كه مردم عربستان هم از يكي از ابن مذاهب پيروي ميكنند اسم وهابيت بعد از به قدرت رسيدن شيعه هاي صفوي در ايران رواج داده شد بِنَا وهاييتي وجود ندارد اخوند هاي ايران بخاطري سركوب نمودن و كشتار اهل سنت از اين واژه استفاده مينايند

  • تشکر از معلومات بسیار موثر تان، من اکثر مقالات شما را مطالعه نموده ام…
    میشود که مقاله در رابطه به آغوش باز کشور های اروپایی برای پذیرش پناهجويان بنویسید که هدف و مرام اصلی کشور های اروپایی بخصوص آلمان در این رابطه چیست؟
    موفق و کامگار باشید…

  • Alhamdullelh shuker ki dar ayn asre fetna jawanan mutafaker wa momeen darem,lutfan ba site Imranhoesein.org yakbar murajha kunid .muafaq bashid

  • سلام ګرامی من مضامین شما را مطالعه میکنم بسیاردلچسپ است وهز همه حقایق اسلام اکاهی حاصل میکنم پشنهاد من این است که کتاب صحیح بخاری به انګلیسی است یا به عربی ترجمه پارسی اګر پارسی باشد بهتر است دو باره اګر به پارسی شود خوب است

پاسخی بگذارید