اجتماعی اسلامی سیاست های جرمی

بازی بیگ باس: جنگ اتومی، دجال

نوشته شده توسط رهپویان نور

بسمه تعالی

همۀ ما از کودکی آموختیم که اگر یک روز دجال با مشخصۀ یک چشم و علامتی بر پیشانی، درب خانۀ مان را زد، درب را به رویش باز نکنیم، اما امروز دشمن از طریق دیگری عمل کرده است و توانسته وارد خانه ها شود و در حال شستشوی فکری جوانان و فرزندانمان است. بله! صهیونیست ها دجال را در قالب شخصیت مجازی و بازی ویدیویی وارد کرده اند!!

اینجانب شهاب میرزایی که خود بازی ساز هستم و مفتخر به ساخت عناوینی همچون “پایان گمراهی” و “دایره جنایی” و “روایت لایه های سرخ” با موضوع های دفاع مقدس، مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم و… میباشم، بیش از 7 سال است که در حوزۀ گیم سازی فعالیت میکنم و از 6 سالگی بازی ویدئویی انجام میدهم، تا به حال به چنین موردی که با این موضوع و اینقدر هدفمند تولید شده باشد برخورد نکرده ام .

بنده در پی شنیدن یک آهنگ پر طرفدار به اسم Nuclear “اتمی” از یک بازی ویدیویی به نام “Metal Gear Solid 5” کنجکاو به تحلیل و محتوای بازی، شعر و آهنگ آن شدم و همین باعث شد پس از چند شبانه روز تلاش تیمی و بررسی و با در کنار هم قرار دادن جزئیات که همچون معما توسط سازندگان قرار داده شده بود متوجه شوم که این بازی با محتوای درون خود سعی بر آماده سازی جوانان برای جنگ هسته ای دارد، و صهیونیستها در پی آماده سازی فکر جوانان جهان برای آرماگدون توسط شخصیت پر طرفدار بازی ویدئویی هستند! این شخصیت که تمام خصوصیات دجال را دارد بسیار در بین جوانان جهان پرطرفدار شده، حالا بنده میفهمم که میگفتند دجال به دنبال جوانان است که ارتش خود را از آنان تشکیل دهد یعنی چه!

به نظر برخی از هموطنان دجال و تهاجم فرهنگی یک خیال بیشتر نیست و دشمن خواندن صهیونیستها نیز از تعصب بیجا نشات میگیرد، اما بنده عرض میکنم اگر خیال بود صهیونیستها اینهمه هزینه نمیکردند تا بازی با این محتوا تولید کنند و افکار جوانان را برای جنگ اتمی آماده کنند و اطمینان دارم هیچکدام از خانواده های مسلمان با هر طرز فکر و عقیده ای هم که باشند و حتی خانواده های مسیحی وکاتولیک معتقد جهان نیز حاضر نیستند جوانان و فرزندانشان اینچنین توسط صهیونیست ها شستشوی مغزی شوند.

بنده امیدوارم مسئولین محترم حوزۀ گیم بیشتر به اهمیت بازی های رایانه ای، پی ببرند چرا که گیم از نظر دشمنان صرفاً وسیله ای برای سرگرمی نیست و سبب شده تا آنها به ساخت چنین بازی ها و محصولاتی رو بیاورند و درصورتی که جلو چنین بازیها گرفته نشود و اطلاع رسانی و آگاه سازی گسترده ای به عمل نیاید طبق برنامه ریزی های دشمن این موضوعِ بسیار جدی و خطرناک ادامه پیدا میکند و تمام اتفاقات شومی که دشمنان انتظارش را دارند و برای آن سرمایه گذاری های کلان کرده اند به وقوع خواهد پیوست و ما فقط در لحظه آخر متوجه میشویم و تنها نظاره گر نابودی فرهنگمان هستیم! زمانی که کار از کار گذشته و فقط میتوان نظاره گر بود!!!

مشخصات و خصوصیات دجال و مقایسه با کاراکتر بازی :

چشم راست ندارد / بر پیشانی خود نشانه ای از کفر دارد / موهای مجعد دارد / صورت قرمز و خونین دارد و آتش بهمراه دارد / چيزي در چشم اوست که گويي آميخته به خون است

_____1.jpg

سوار بر مرکب سفید میشود/ کاراکتر اصلی سوار بر اسب سفید در مناطق بیابانی خاورمیانه میتازد

_____2.jpg

فریبکار / یکی از ویژگیهای اصلی کاراکتر فریبکاری می باشد و بر بازوی راست اش نشان روباه دارد !

_____3.jpg

لشگرگیری از بین جوانان،او در میان هواداران همچون ستاره ای میدرخشد / کاراکتر اصلی به قدری بین مخاطبان و طرفداران بازی در دنیا که اکثراً نوجوان و جوان هستند محبوب و پرطرفدار شده است که گویی حلّالِ تمام مشکلات و منجی دنیاست گویی همچون ستاره ای در دل تاریکی میدرخشد !

_____4.jpg

برای جذب و نفوذ از جاذبه های جنسی استفاده میکند

_____5.jpg

سرنوشتش به منطقه خاورمیانه گره خورده / در دیالوگ های بازی به انقلاب اسلامی ایران، عراق،مصر ، افغانستان ، لبنان و اسرائیل و تغیر و تحولات منطقه به وضوح اشاره می شود.

_____6.jpg

مشخصات دیگر او :

کودک سرراهی است/ ادعای پیامبری میکند(پیامبر دروغین)/پلید و ضد دین است / سرنوشتش به آخرالزمان و روز رستاخیز مربوط میشود/در متن آهنگ به وضوح به اینها اشاره شده است ! همچنین این قسمت از بازی طوری به پایان میرسد که کاراکتر داستان و لشکریانش برای جنگ بزرگتر آماده میشوند !

حضرت علي (عليه السلام) از پيامبر اکرم (ص) نقل مي کند که فرمود: پيش از قيامت دَه امر حتمي واقع مي شود ، که خروج دجال از امور حتمي آن است که اتفاق مي افتد.

خروج دجال: دجال فردی است با ظاهری بخصوص که در آخر الزمان خروج می کند. در مورد دجال نظریه های متعددی طرح شده است مثلاً گروهی آن را فردی نامیده اند و دسته ای آن را جریانی می دانند و نه شخص معین.

شعر در مورد شخصیت اصلی بازی ( Big Boss رئیس بزرگ) میباشد.

Standing on the edge of the crater — ایستاده در لبه دهانه آتشفشان

Like the prophets once said — مانند پیامبران یک بار گفت

and the ashes are all cold now — و خاکسترشان در حال حاضر همگی سرد است

No more bullets and the embers are dead — نه هیچ گلوله ای بیشتر و خاکسترهای سوخته مرده اند

Whispers in the air tell the tales — زمزمه های پخش شده در هوا داستانی را روایت میکنند

Of the brothers gone — از برادران رفته

Desolation, devastation — ویرانی، خرابی

What a mess we made, when it all went wrong — چه افتضاحی به بار آوردیم ، زمانی که همه در غفلت بودند

Watching from the edge of the circus — تماشا از لبه ی حلقه سیرک

For the games to begin — برای آغاز بازی

Gladiators draw their swords — گلادیاتورهای شمشیر خود را میکشند

Form their ranks for Armageddon — تشکیل صفوف خود برای روز رستاخیز آرماگدون

I’m nuclear من اتمی ام

I’m wild — من وحشی ام

I’m breaking up inside — من خُرد شده ام به درون

A heart of broken glass — یک قلب از خرده شیشه

Defiled — پلید نجس(ام)

Deep inside — از درون عمیق و ژرف(ام)

The abandoned child — یک کودک رها شده(ام)

Standing on the edge of the underworld — ایستاده بر لبه ی دنیای زیر خاک (دنیای مردگان)

Looking at the abyss — نگاهی به پرتگاه

And I’m hoping for some miracle — و امیدوارم به بعضی معجزات

To breakout to escape from all this — برای شکستن باید فرار کرد از تمام اینها

Whispers in the air tell the tales — زمزمه های پخش شده در هوا داستانی را روایت میکنند

Of a life that’s gone — یک زندگی که از دست رفته

Desolation, devastation — ویرانی، خرابی

What a mess we made, when it all went wrong — چه افتضاحی به بار آوردیم ، زمانی که همه در غفلت بودند

I’m nuclear — من اتمی ام

I’m wild — من وحشی ام

I’m breaking up inside — من خُرد شده ام به درون

A heart of broken glass — یک قلب از خرده شیشه

Defiled — پلید نجس(ام)

Deep inside — از درون عمیق و ژرف(ام)

The abandoned child — یک کودک رها شده(ام)

چرا متن شعر به اتمی بودن، وحشی بودن و ناپاک بودن تاکید دارد؟! به این دلیل که رژیم صهیونیستی با اعتقاد به آرماگدون ، ممکن است در آینده با بمب اتمی به کشورهای اسلامی حمله اتمی کنند و باعث مرگ میلیون ها نفر شوند و میخواهد از قبل ذهنیت جوانان دنیا را آماده کند و قباحت آنرا از بین ببرد!

لینک ویدیوی آپلود شده

http://www.aparat.com/v/LDY5t

در بارۀ نویسنده

رهپویان نور

پاسخی بگذارید