اسلامی سیاست های جرمی

افغانها ارتش مهدی و ناجی دنیا

نوشته شده توسط Hedayatullah Zaheb

مردم کشور عزیز ما در طول چند دهه گذشته بنام های مختلف پایمال شده اند. افغانستان که سرزمین فرصت ها بود و حتی امریکایی ها درین کشور به بسیار شوق و هیجان سرازیر میشدند ناگهان به یکی از خطرناکترین کشورهای جهان تبدیل شد و افغان های بیچاره دربدر ترین مردم جهان شدند. توطیّه های بزرگ برای این کشور فقیر طرح شد و سهیونست ها با طوطّیّه های خود موفق شدند تا مردم مارا کشتار نموده، سرمایه های این کشور را یا به سرقت برده و یا حالت را آوردند که این سرمایه ها همانطور نامریی باقی بمانند و ملیون ها مردم ما را بی خانمان ساختند. اگر نقشه معادن افغانستان را ببینید هیچ جای این کشور خالی از معادن نبوده و ارزش این معادن به تریلیون ها دالر میرسد ولی باز هم ما چرا فقیرترین مردم جهان هستیم و چراظلم های سهیونست ها و دست نشانده های شان  (مانند طالبان و داعش)درین مقطع زمانی که آمدن حضرت امام مهدی نزدیک است به اوج خود رسیده .

حال قبل ازینکه جواب این چرا هارا بدهم میرویم و میبینیم که ارتش حضرت امام مهدی کیست. نظر به احادیث ارتش حضرت امام مهدی چنین تعریف شده اند.

  1. ارتش امام مهدی از شرق خواهند آمد. این لشکر از خراسان ظاهر خواهند شد.

افغانستان امروزی مرکز خراسان است که بعضی قسمت های پشتون نشین پاکستان، قسمت های ایران، و قسمت های ترکمنستان و ازبکستان رانیز در بر میگیرد.

Khurasan_Ancient_Boundaries_-_Kurasan_e_Buzurg_or_Greater_Khurasan

  1. آنها شال های قتوانی میپوشند.

در باره شال های قتوانی وقتی در گوگل جستجو کردم همان "پتو" و شال های است که مردم افغانستان استفاده میکنند.

  1. آنها قربانی های زیاد برای اسلام میدهند.
  2. بیشترین آنها مهاجر خواهند شد.
  3. آنها به شجاعت و جنگجو بودن مشهور خواهند بود.
  4. آنها از یک ملت فقیر خواهند بود.
  5. بیشترین آنها غیر عرب خواهند بود.
  6. آنها از ساحه سرد خواهند بود.
  7. آنها از تالقان پدیدار خواهند شد.

Untitled-1

حال ببینید که تمام این شاخص ها با کدام مردم صدق میکند. بیشترین قربانی هارا ما به اسلام داده ایم، بیشترین مردم ما مهاجر شده اند، مردم ما به شجاعت و جنگجو بودن درتمام جهان مشهور است، ما یک ملت فقیر هستیم، افغانستان یک مملکت سرد نشین است و شهر تالقان در افغانستان است.

سوال اینجاست که چرا این قدر ظلم بالای افغانها؟ که جواب آنرا در قرآن برای ما خداوند (ج) و اضح ساخته است.

Untitled

گروهی که ما بر آن‌ها کتاب فرستادیم (یهود و نصارا)، محمد (ص) و حقّانیّت اسلام را به خوبی می‌شناسند همان گونه که فرزندان خود را، و لیکن گروهی از آنان (از راه عناد) حق را کتمان می‌کنند در صورتی که علم به آن دارند.

پس این سهیونست ها (دسته که متشکل از یهود و نصارا) هستند درک میکنند اسلام را و این را که مردم شجاع و مسلمان افغانستان آخرین لشکر هستند که آنها را و این امپراطوری ظالمانه کفری آنها را بالاخره از بین برده و حق را بر باطل کامیاب میسازند؛ بنآ آنها خود و توسط گروه های ظالمانه خویش (مانند طالبان و داعش) مردم مار تظعیف نموده و بالای این مردم شجاع از هر طریق  ممکن ظلم میکنند.

چنانچه حضرت محمد (ص) میفرماید: هنگامی كه پرچم های سیاه از خراسان به راه افتاد به سویش بشتابید ، ولو با سینه خیز رفتن بر روی برفها باشد ، كه صاحبان آن پرچم ها طرفداران حق هستند ،آنها حق را مطالبه می كنند ، به آنها داده نمی شود ، نبرد می كنند و پیروز می شوند.

حال داعش با پر چم های سیاه شان خودرا ارتش امام مهدی میدانند ولی فریب این گروه اسراییلی را نخورید اینها با یکی از نشانه های ارتش حضرت امام مهدی مطابقت ندارند؛ نه اکثریت شان غیر عرب هستند، نه از خراسان پدیدار شده اند و نه هم کدام کار اسلامی میکنند.

ما به حیث مسلمانان باید از تعصبات قومی، سمتی، لسانی و مذهبی خود را دور نگهداشته چون حضرت امام مهدی به زودی با حقیقت ظاهر خواهد شد و ما ارتش او هستیم خودرا و فرزندان خود را آماده کنیم تا راه اصلی حقیقت را دانسته و آماده آمدن حضرت امام مهدی و حضرت عیسی (ع) باشیم.

در مقاله بعدی در باره اینکه آمدن حضرت امام مهدی چقدر نزدیک است معلومات خواهیم داد منتظر باشید.

اگر میخواهید موضوعات جالب مارا بخوانید از صفحه انترنتی ما همیشه دیدن کرده و صفحه فیسبوک مارا لایک بزنید

در بارۀ نویسنده

Hedayatullah Zaheb

تبصره ها

  • شما خودت هم که تعصبی صحبت کردی و بیشتر بر روی افغانستان تاکید داشتی .. برادر ..
    به نظرم شما باید مردم افغان را با مطالبت به همپیمانی با ایرانیان راهنمایی کنید ..
    همانند دانشجوهای افغانی که در ایران مشغول به تحصیل هستند و ..

    • در اینجا هیج تعصب دیده نمیشود برادرر، زمان که ایران را فارس میگتفتند افغانستان را خراسان میگفتند خراسان یعنی افغانستان و نشانی های که قبلا مژده داده شده با ایرانی ها نی با افغان ها صدق میکنند
      جزاک الله خیر Admin

  • برادرم، شما اشاره کردی به نشانه هایی ارتش امام مهدی وګفتی از نظر احادث ولی مرجع ان احادث را ربط ندادی چرا؟

    • برادر محترم چون ما احادیث را مکمل نشر نکردیم نظر به طول مقاله ولی اگر یک جستجو کنید تمام احادیث را خواهی یافت تشکر

پاسخی بگذارید