اجتماعی اقتصادی سیاست های جرمی متفرقه

جهان در سال 2020 (تحلیل جلد اکونومیست)

نوشته شده توسط سلیمان ابراهیمی

مجلۀ اکونومیست مجله‌ای است که موضوعات و تحولات اقتصادی جهان را به نشر می‌رساند. جدیداً روزنامه سال 2020 این نشریه به نشر رسیده است، ولی کاملاً متفاوت با سایر روزنامه‌هایشان می‌باشد. مجلۀ اکونومیست که هر سال در جلد مجلۀ خویش تحولات سال در پیش رو را در قالب تصاویر به نشر می‌رساند، امسال از حروف استفاده کرده است. این مجله که گفته می‌شود یکی از مجله‌های سازمان‌های مخفی است، برنامه‌های سازمان‌های مخفی جهانی را به شکل رمز و رموز در جلد سال 2020 به نشر رسانیده است و واضح معلوم می‌شود که همه برنامه‌ها و سازمان‌دهی‌هایشان را که در آینده می‌خواهند آن را انجام بدهند در آن به شکل رمز طراحی کرده‌اند.

  1. ابتدا سال 2020 را به دو رنگ متفاوت سرخ و سبز آورده‌اند که ازنظر متخصصین چشم و بینایی، این نوعی از آزمایش است که توسط آن می‌توانند تشخیص بدهند که دید و بینایی مریض کوتاه و یا قوی است. یعنی داکتر چشم عینک مریض را تشخیص می‌دهد که آیا آن قوی است و یا ضعیف. شاید این رمز به این معنی باشد که در سال جاری در برنامه‌هایشان ممکن موفقیت‌ها و یا ناکامی‌های خواهند داشتند؛ یعنی انتظارشان پنجاه پنجاه است.
  2. بعداً واضحاً نام رئیس‌جمهور امریکا را در آن ذکر کرده‌ان؛ «Trump». یعنی ترامپ که خودش یک عروسکی بیش نیست ممکن در سال جاری از او و از سیاست‌های او به نفع اسرائیل استفاده کنند و یا ممکن بعضی برنامه‌هایشان را مناسب دیده و در سال 2020 برنامه‌هایش را توسط وی تطبیق کنند. ممکن ترامپ در سال جاری کدام نقش مهم را انجام بدهد، طوری که در ابتدای ریاست جمهوری‌اش دیده شد که اولین اقدامش از بین بردن قاسم سلیمانی بود بعد معلوم می‌شود که بالای این عروسک دجال دیگر چه چیزها انجام می‌دهند. و یا احتمال دارد که دور دوم به حیث رئیس‌جمهور امریکا تعیین نشود.
  3. بعد اگر دقیق متوجه شوید «Brexit» نوشته‌اند. همه می‌دانیم که سال گذشته حکومت انگلستان رایزنی‌های زیادی در خروج از اتحادیه اروپا کردند ولی موفق نشدند، ممکن آوردن بریکزیت در مجلۀ اکونومیست به معنی آن باشد که انگلستان در سال جاری از اتحادیه اروپا خود را بکشد و ممکن با برآمدن انگلستان از این اتحادیه سبب ورشکستگی اقتصادی کشورهای اروپایی شود.
  4. بعد از بریکزیت دو حرف را آورده‌اند؛«AI». ای آی مخفف “Artificial Intelligence” می‌باشد. شاید دلالت به این داشته باشد که سال جاری بعضی برنامه‌های سازمان‌های مخفی مثل مایکروچیپ، و پول الکترونیکی در جهان و یا کشورهای پیش رفته عملی شود. و یا ممکن سال جاری کدام تکنولوژی است که می‌خواهند آن را برای مردم معرفی کنند.
  5. بعد «TOKYO» نوشته‌اند .ممکن آوردن آن به معنی آن باشد که در سال 2020 مسابقات المپیک در توکیو به راه انداخته می‌شود و این را همه می‌دانند که بازی‌های المپیک میلیاردها دالر به اقتصاد آن کشور فایده می‌رساند و ممکن دلالت به این داشته باشد که جاپان در سال جاری اقتصادش بالا برود.
  6. بعد «Mars» نوشته‌اند. اگر شما در گوگل تحقیق کنید میدانید که در سال جاری کشورهای مثل امریکا، چین و اتحادیه اروپا مأموریت‌های دارند که می‌خواهند روی مریخ تحقیقاتشان بیشتر انجام دهند.
  7. بعد «Climate» نوشته‌اند. ممکن می‌خواهند این را به ما برسانند که سال جاری تغییرات اقلیمی در سرتاسر جهان رخ خواهد داد و یا ممکن از تکنولوژی‌های مثل هارپ و یا سیرن شان استفاده کنند که سبب دگرگونی اقلیم در جهان شود. شما شاهد هستید که سوختن جنگلات استرالیا و اتفاقات اقلیمی در جهان همه جهان اول را پریشان ساخته است.
  8. بعد «Xi» نوشته‌اند. که اصلاً نام رئیس‌جمهور چین«Xi Jinping» است که در رشد اقتصاد کشور چین رول مهم را بازی می‌کند .این را نمی‌دانیم که سازمان‌های مخفی با آوردن نام او در روزنامه اکونومیست چه هدف‌دارند. شاید می‌خواهند اقتصاد چین را ضربه بزنند و یا ممکن توسط این عروسک کدام کارشان را انجام بدهند.
  9. بعد «Recession» نوشته‌اند. شاید ورشکستگی اقتصادی در سرتاسر جهان رخ بدهد و یا که می‌خواهند کدام کشور خاص را ضربه اقتصادی بزنند.
  10. بعد نام مودی «Modi» نخست‌وزیر هندوستان را آورده‌اند. همه می‌دانند که مودی عروسک اسرائیل است. شاید کدام برنامۀ خاص را بالایش انجام بدهند (مانند فشار بیشتر بالای مسلمانان ساکن هند). فعلاً مودی نقش بسیار مهم را هم ازنظر سیاسی و هم از نظر اقتصادی برای کشور هند بازی می‌کند.
  11. 11.   .بعد «xpo» نوشته‌اند. ممکن اکسپوی چین مرادشان باشد که بیلیون‌ها دالر در اینجا معامله می‌شود.
  12. بعد «SDGS» نوشته‌اند که مخفف «Sustainable development goals»،که به معنی اهداف توسعه پایدار می‌باشد. اهداف توسعه پایدار برنامه‌ای است که در شعار می‌خواهند فقر را در سرتاسر جهان از بین ببرند، ولی در حقیقت برنامۀ خطرناک کم‌ساختن نفوس جهان می‌باشد. سؤال این است که سازمان‌های مخفی از طرف دیگر برنامه‌های کاهش نفوس جهان را دارند تطبیق کرده می‌روند و آن‌ها می‌خواهند که در دنیا فقط پنج صد میلیون انسان باقی بماند. آیا این برنامه فقط به همان پنج صد میلیون انسان است؟
  13. بعد «Bond» نام فیلم مشهور هالیوود را آورده‌اند که این فیلم در همین روزها به بازار عرضه خواهد. شاید بیانگر ازدیاد عملکردهای جاسوسی در سال جاری نیز باشد زیرا جیمز باند نقش یک جاسوس انگلیس را بازی می‌کند.
  14. بعد نام یکی از کمپوزرهای موسیقی را بنام «Beethoven» آورده‌اند. نام او را از دو وجه می‌توانند ذکر کرده باشند؛ اول در سال جاری 250 سال از تولد او می‌شود و از طرف دیگر او به این عقیده بود که «هرکسی هرقدر علمش بالا برود او به درجه‌ی خدایی می‌رسد». سازمان‌های مخفی هم همین نوع باور را در بین مردم انتشار داده می‌روند و به همین عقیده‌اند. ممکن سال جاری سالی باشد که بعضی از سرشناسان به الحاد علمی و تکنولوژیکی‌شان افتخار کنند و همین ادعا را کنند.
  15. بعد «Vision» را با رنگ سرخ نوشته‌اند که مرادشان از آن این است که همه اهداف و برنامه‌هایشان روی یک موضوع می‌چرخد همان نظم جدید جهانی یا نظام دجال می‌باشد.
  16. بعد «S Biodiversity» را نوشته‌اند. نمی‌دانم که هدفشان از آوردن تنوع زیستی چیست؟ و یا این را می‌خواهند بگویند که در سال جاری ممکن در اثر حادثات تعداد زیاد از حیوانات هلاک شود. طوری‌که همه شاهد هستیم در سال جاری تنها در آتش‌سوزی استرالیا نیم میلیارد حیوانات جان‌هایشان را از دست دادند و همین‌طور در آتش‌سوزی جنگلات آمازون….
  17. بعد «Rat» نوشته‌اند، که به زبان انگلیسی موش معنی می‌دهد، ولی چنین چیز نیست. رت در زبان کمپیوتر مخفف «Remote Access Trojan»  می‌باشد که یک نوع ویروس است. ممکن این را می‌خواهند بگویند که در سال جاری حملات سایبری بزرگ در جهان رخ خواهد داد.
  18. بعد «NPT» نوشته‌اند که مخفف “Non-Proliferation Treaty” است  .ان‌پی‌تی پیمانی است برای جلوگیری از توسعه تسلیحات اتمی که در روزهای اخیر توسط امریکا لغو شد. کارشناسان به این عقیده اند که لغو این پیمان نشاندهنده حرکت جهان به سوی جنگ اتمی است. شاید در سال جاری جنجال‌ها میان کشورهای دارای سلاح اتمی بیشتر شود.
  19. در اخیر «War» و «Russia» نوشته‌اند. شاید این را می‌خواهند که بگویند سال جاری سال پر از جنگ خواهد بود. و کشور روسیه در سال جاری چه بازی را به‌پیش خواهد برد در آینده معلوم می‌شود.

نوت:دوستان عزیز، این یک تحلیل و تجزیه محققین نظریه توطئه است ممکن درست باشد و یا غلط!

در بارۀ نویسنده

سلیمان ابراهیمی

پاسخی بگذارید