سیاست های جرمی متفرقه

نمادهای شیطانی در شهرهای مقدس (تصویر)

نوشته شده توسط نعمان الدین نایب خیل

اعراب میلیاردر با سرمایه‌های هنگفت که دست به ساخت‌وساز و سرمایه‌گذاری‌های بزرگ در بخش ساختمانی می‌زنند، از طرح و مهندسان غربی استفاده می‌کنند؛ زیرا در میان اعراب اشخاص متخصص در این بخش بسیار به ندرت یافت می‌شود. آیا این طرح‌ها و ساختمانی‌های که در آن نشانه‌های شیطان‌پرستی درج شده است، بخصوص در اطراف کعبه مقدس، را خود اعراب و صاحبان آن می‌دانند و شریک این طرح‌ها هستند یا از نفهمی‌شان استفاده‌شده بالایشان تحمیل می‌شود؟ برای بحث روی این علائم در کنار خانه کعبه، ابتدا باید درباره آئین شیطان‌پرستی و علائم آن اندکی بحث نموده و سپس به اصل موضوع بپردازیم.

شیطان‌پرستی (satanism) یک آئینی است که رسماً برای اولین بار توسط شخصی بنام َآنتون زانتور لوی (Anton Szandor LaVey) که نویسنده و موسیقی‌دان  بود. این آئین در سال 1960 مطرح و در کتاب انجیل شیطان (The satanic Bible) که کتاب مقدس آن‌هاست به شکل یک دین منظم رشته تحریر درآمد. وی برای اولین بار کلیسای شیطان را ساخت و خود راهب آن شد. گرچه به‌طور مخفی و تحت عناوین دیگر این اعمال شیطان‌پرستی سال‌ها و قرن‌ها قبل نیز اجرا می‌شد، اما بعد از احداث کلیسای شیطان در سانفرانسیسکوی ایالت کلیفرونیای امریکا، رسماً تحت نام آئین شیطان‌پرستی شناخته شد. این آئین از شیطان پیروی کرده و از وی دستور می‌گیرند. هدف این آئین پیروی از شیطان و ترویج بدی‌ها در جهان بوده و کوشش می‌کند تا انسان را به اوج ضد اخلاقیات و ضد معنویات برساند. شیطان‌پرستی در حقیقت لایه‌ی بلند فری‌میسنری یا ایلومیناتی بوده که می‌خواهند قدرت جهانی را به دست گیرند. آن‌ها جنگ‌ها را در جهان برنامه‌ریزی کرده و کشتارهای عظیمی را در جهان راه می‌اندازند. آن‌ها کوشش می‌کنند تا توسط پول و قدرتی که دارند در تمام ممالک، افراد خود را به قدرت برسانند. این آئین، بز بافومیت را (شکل 1) که آن‌ها آن را به شکل GOAT‌ نیز می‌نویسند، من حیث خدای شیطانی قبول دارند.

در بسیاری فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمیشن‌ها، کارتون‌ها و حتی برنامه‌های رسمی شاهد علائم و تصاویر بزها هستیم، اما اکثریت مردم مقصد از این نمادگرایی شیطانی را درک نمی‌کنند. نماد این بز بافومیت که اکثر شیطان‌پرستان به شکل آگاهانه و بعضی‌ها به شکل ناآگاهانه آن را با دستان خویش به نمایش می‌گذارند، اکنون در اکثر رسانه‌ها و حتی در زندگی عادی می‌توان مشاهده کرد؛ انگشت شهادت و انگشت کوچک دست را راست نگه‌داشته و باقی انگشتان را بسته نگه می‌دارند. (شکل 2)

این علائم در کنسرت‌ها و آهنگ‌های میتال که در آن موسیقی‌های عجیب‌وغریب نواخته می‌شود و اکثر مردم در آن مست هستند دیده می‌شود که در آن دستان خویش را با علامۀ شیطان‌پرستان بلند می‌کنند. (شکل 3).

«لیونل میسی» بازیکن تیم فوتبال بارسلونا را Football Goat‌ می‌نامند و اکثر مردم که ناآگاه از معنی این لفظ هستند، وی را به این نام (خدای فوتبال) یاد می‌کنند. حتی در صفحات اجتماعی در افغانستان ناآگاهانه وی را به این نام یاد می‌کنند. اما اگر لغات را دقیق معنی کنیم کلمه خدا به زبان انگلیسی God‌ نوشته می‌شود و Goat بز معنی می‌دهد؛ بز فوتبال مفهوم نمی‌دهد پس می‌توان دید که مفهوم بز همان خدای بز مانند شیطان‌پرستان یا بافومیت است، نه خدای ادیان آسمانی.

تک چشم جهان‌بین را  (شکل 4) که علامۀ دیگر این آئین است و ادیان آسمانی آن را چشم دجال می‌خوانند، در دالر و یک تعداد زیاد فیلم‌ها مانند ارباب حلقه‌ها و سریال‌ها و انیمیشن‌ها می‌بینیم اما اکثریت مردم مفهوم آن را نمی‌دانند. شما اگر در گوگل هرم قدرت (Pyramid of power) را جستجو کنید درمیابید که در رأس هرم این تک چشم لوسیفر قرار دارد، به تعقیب شاه جهان، شورای سیزده تاجدار، انجمن سیصد خاندان، خاندان‌های قدرتمند تابع، اتاق‌های فکری، سلطه بر دارائی‌های جهان، سلطه بر منابع جهان، سلطه بر جمعیت جهان، سربازان پیادۀ ‌نظام و بالاخره بردگان همیشه بدهکار قرار دارد که ما مردم عام در دو کتگوری آخری می‌آییم و از ما استفاده می‌کنند.

بوم نماد دیگری از شیطان‌پرستان است. مجسمۀ بزرگ این نماد در شهر مونته ریوی کالیفرنیا، در مکانی موسوم به «درختزار بوهمی» (Bohemian Grove) واقع‌شده است. این مکان هرسال (در میانه‌ی ماه جنوری) محل گردهمایی شخصیت‌های بانفوذ و تعیین‌کننده هنر، موسیقی، فرهنگ، سیاست و اقتصاد در آمریکاست که در مراسمی مخفی آئین شیطانی به نام «cremation of care»  شرکت می‌کنند. آن‌ها برای ابراز سرسپردگی به اهریمنی که این بت سنگی بوم‌نما نماد آن است، این مراسم آئینی را پیش روی بت سنگی بزرگ (در نقطه‌ای که به «آشیانه‌ی بوم» معروف است) انجام می‌دهند که یکی از بخش‌های این مناسک شیطانی، سوزاندن یک «قربانی انسانی» نیز است. نماد بوم حتی در قصر سفید نیز وجود دارد. مقالۀ واشنگتن‌پست که در مورد این مراسم نوشته است را در ذیل می‌توان دید. (شکل 5)

در تصویر‌ها، فیلم‌ها و حتی در زندگی روزمره شاهد یک تعداد مناره‌های هستیم که در آن هیچ نوع مهندسی دیگر بکار نرفته است و صرفاً یک مناره نوک‌تیز است که در یک تعداد زیاد ممالک ولی درجاهای مهم وجود دارد (شکل 6). این مناره نمادی از منارۀ شیطان است. منارۀ مشابه آن در عرفات نیز وجود داشت که حجاج من حیث بخشی از مراسم دینی آن را با سنگ می‌زدند (شکل 7)، اما متأسفانه که در سال 2004 رهبری عربستان سعودی این نماد را به دیوار مبدل کردند (شکل 8) که واقعاً سؤال‌برانگیز است، و می‌تواند این مفهوم را ارائه دهد که هیچ‌کس حق ندارد به شیطان اهانت کند. اگر در گوگل Obelisk sing جستجو کنید، در ممالک مختلف دنیا این مناره را خواهید دید.

ستاره پنج‌ضلعی که به ستاره داوود علیه‌السلام اشتباهاً ربط داده می‌شود نیز جز از نمادهای شیطان‌پرستی است که در حقیقت نشان دهنده سر بز بافومیت می‌باشد (شکل 9). یک تعداد دیگر نشانه‌ها که حدوداً 59 نشانه می‌شود، نیز وجود دارد که در لینک در آخر این نوشته رفته و آن را می‌توانید ببینید.

برج ابراج البیت با 601 متر ارتفاع بلندترین برج در عربستان سعودی بزرگ‌ترین ساختمان جهان است که در کنار مسجدالحرام ساخته‌شده است. قلعۀ که توسط امپراتوری عثمانی در کنار کعبه مقدس ساخته‌شده بود، در سال 2002 تخریب شد، و بجای آن برج زمزم یا ابراج البیت عمار گردید که در سال 2012 افتتاح‌شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. صاحب این ساختمان خانوادۀ بن‌لادن می‌باشند، یعنی خانواد همان اسامه بن‌لادن که رهبر القاعده و شریک تجاری بوش (رئیس‌جمهور اسبق امریکا) بود. این برج نسبت بر مناره‌های خانه کعبه و مسجدالحرام چندین برابر بلند است که حتی قابل‌مقایسه نیز نمی‌باشد. درحالی‌که مطابق فرهنگ اسلامی، هیچ مناره در نزدیکی اماکن مقدس اسلامی نسبت به مناره‌های اماکن اسلامی و مساجد بلندتر باشد (شکل 10).

در بلندترین نقطۀ این برج نشانۀ هلال (که به حیث نماد اسلام معرفی شده است) وجود دارد اما اگر دقت نماییم در هیچ نشان اسلامی هلال یا ماه از طرف پائین به بالا باز نمی‌باشد چون هرگز مهتاب به چنین حالتی دیده نمی‌شود بلکه عمدتاً از طرف چپ به راست یعنی یک‌طرفه باز می‌باشد، اما درنهایت این برج هلال به شکلی از پائین به بالا باز است که عمدتاً نماد از بافومیت است تا نشانۀ هلال اسلامی. (شکل 11)

این برج آن‌قدر بلند است که در روز مشخص از سال سایه آن روی کعبه می‌افتد تا نشان بدهد که شیطان بر خدا تسلط دارد. اما نمی‌دانند که کعبه تنها ساختمان است، خداوند در عقاید و قلب‌های مسلمانان وجود دارد.

الله‌اکبر که در این برج درج گردیده است، حرف الف در میان کلمه‌ الله نوشته شده است که اگر دقت کنیم الفت بعد از لام دوم آمده است که امیدوارم معنی دیگر ندهد ولی متأسفانه بالاتر از آن همان نماد بز بوفامید قرار می‌گیرد (شکل 11).

در فیلم ارباب حلقه‌ها (Lord of the ring) قصر مشابه بنام میناس مورگول (Minas Morgul) یا برج جادوگری تاریک وجود دارد که ابتدا بنام میناس ایتهل (Minas Ithil) یعنی برج ماه یاد می‌شود که توسط ساورون تسخیرشده و به یک مکان ظهور بدی‌ها تبدیل‌ می‌شود و در قلۀ آن چشم همه بین وجود دارد. این قصر میناس مورگل از نگاه ساختمانی بسیار مشابهت به برج ابراج البیت دارد (شکل 12).

 مناره این برج بسیار مشابهت به مناره میناس مورگول دارد (شکل 13).

بر علاوه این برج در کنار کعبه مقدس، نمادهای دیگری نیز در عربستان و امارات وجود دارد که بسیار مشابهت به بعضی نشانه‌های شیطان‌پرستی که در بعضی فیلم‌ها و داستان‌ها به نمایش گذاشته‌شده‌اند، دارند. به‌طور مثال برج خلیفه در دبی بسیار مشابه به ساختمان قلعه بابل ساخته‌شده است (شکل 14)، و برج دیگر در مرکز عربستان که مشابه برجی است که در فیلم ارباب حلقه‌ها من حیث برج دجال نشان داده‌شده است و در آن تک چشم جهان‌بین را نشان می‌دهند. (شکل 15)

اعراب چه نوع بازی را آغاز کرده‌اند؟ آیا واقعاً دانسته آن را انجام می‌دهند چون بیشتر رهبری اعراب در خدمت غربی‌ها و فری‌میسن‌ها هستند و یا هم ندانسته انجام می‌دهند چون آن‌ها جز پول، علم و دانش را ندرتاً می‌شناسند. الله سبحانه و تعالی بهتر می‌داند. اما تا جایی که دیده می‌شود اعراب، بخصوص سعودی‌ها و اماراتی‌ها عمده‌ترین عامل جنگ‌ها و خونریزی‌ها در ممالک اسلامی‌اند.

لینک برای 59 نشانه شیطان‌پرستی: اینجا

در بارۀ نویسنده

نعمان الدین نایب خیل

1 Comment

  • علامت ماه و ستاره هم از زمان عثمانی وارد پرچم کشورهای اسلامی شد. ولی امروز سعی دارند ماه و ستاره رو به عنوان نماد اسلام نشون بدن و نماد ماه رو بصورت برعکس و شبیه شاخ روی مساجد قرار میدن. تغییرات غیر عادی هم در بناهای اطراف کعبه انجام دادن که باعث شده از بالا (مخصوصا صبح ها و بعد از ظهرها که سایه ای شبیه پلک هم بوجود میاد) کاملا به شکل تک چشم دیده میشه و خیلی چیزای دیگه. همه این کارها رو انجام میدن تا موقع جنگ نهایی، مسلمانها رو به عنوان نیروهای شیطانی نشون بدن

پاسخی بگذارید