اجتماعی متفرقه

روی دیگر سکه-صنعت فلم سکس

نوشته شده توسط Hedayatullah Zaheb

تحقیقات در جرمنی نشان میدهد که، کسانیکه به اندازه زیاد فلم سکس میبینند، نشانه های تنزل و خورد شدن در مغزهای شان مشهود است.

محققین در انستیتوت انکشاف انسانی مکس پلنک برلین کشف کرده اند، که مردان بیننده فلم سکس دارای ستریاتم “striatum” کوچکتر هستند. ستریاتم یک حصه مغز است که انگیزه های مثبت و اجر گرایی را کنترول میکند. این تحقیقات همچنان نشان میدهد که قشر جلوی مغز “prefrontal cortex” که ارتباط با ستریاتم دارد و رفتار و تصمیم گیری را کنترول میکند، نیز به اثر دیدن فلم سکس کوچک میشود.

npp2009120f1

روانشناس مشهور، نارمن دایج “Norman Doidge” میگوید که با دیدن فلم سکس بیشتر مردان به مشکل تمایل بسوی همسران واقعی خویش روبرو میشوند و بیشتر اوقات سبب مشکلات قدرت جنسی نیز میشود.

برعلاوه، کسانیکه فلم سکس میبینند تقاضای همان عملکرد ها را در خانه نیز میداشته باشند، که، برای اکثریت مردم آن عملکرد ها مشکل بوده و حتاً ناممکن میباشد، بنآ، در زندگی شخصی جنسی شان سبب مشکلات چون ناخوشنودی جنسی و یا احساس شرمندگی جنسی میشوند.

طوری که در مقاله انقلاب جنسی دجال گفتیم که چطور این انقلاب جنسی با اذهان ما بازی میکند و چطور او از این انقلاب استفاده کرده نقش جنسی زن و مرد را تغیر میدهد. حال هم، خواهی نخواهی، قبول کنی نکنی، ما در عصر بزرگترین فریب ها زندگی میکنیم. ما بصورت آگاهانه و نا آگاهانه برای سیستم او کار میکنیم. و یکی از بزرگترین فتنه های او صنعت فلم سکس است که تجارت این صنعت سالانه بالاتر از 100 بلیون دالر امریکایی میرسد.

فلم سکس تاثیرات بسیار زیاد بالای اجتماع دارد، این پدیده سبب بی معنی شدن ازدواج، سکس، ارتباط فامیلی، عادی شدن زنا، حتی سبب گرایش به همجنسگرایی میشود، و جالب اینجا که، برای ستاره های همجنسگرا سه چند پول داده میشود. این فتنه بزرگ دجال همه جا است، در هر تلفون، هر کمپیوتر و هر وسیله که در آن انترنت قابل استفاده باشد.

تجارت پیشه های بزرگ این صنعت صد بلیون دالری کی ها هستند؟ اگر چه، این صنعت مربوط همه اقوام و ملت ها هستند، به استثنای ملت نجیب افغانستان که کمترین فلم سکس در جهان انترنت مربوط ملت افغان است و حتی قابل صرف نظر میباشد، اما، بزرگترین سرمایه گذاران این صنعت یهودیان میباشند. فروش سکس، قاچاق غلامان و سود خوری یکی از خاصیت های شناخته شده این قوم در عصر حاضر است.

عجب یک اتفاق، دجال یهود است و یهودیان دجال پرست سه فتنه بزرگ که برای دجال پیش بینی شده است را رهبری میکنند، سودخوری، مهارسازی سیستم جنسی طبیعی و غلام سازی.

Untitled-1

داکتر نتن ابرامز که یک یهودی است و یکی از بزرگترین چهره های این صنعت میباشد در سال 2004 در مجله سه ماهه یهودی به افتخار میگوید که، یهودان بیشترین نقش را درین صنعت صد بلیون دالری دارند. یکی از دوستان این داکتر یهودی بنام گولدستین که او نیز یهود میباشد میگوید “یگانه دلیل که یهودان برای این صنعت کار میکنند این است که مسیح احمق است”. آیا این نوع یک گفتار از یک پیرو ضد مسیح “دجال” نیست.

نظر به مجله جنگ های فرهنگی این صنعت یک پدیده کاملآ یهودی میباشد.

در این عصر فتنه ها که همه از اضرار این فتنه های بزرگ میدانیم ولی باز هم به سوی آن در حرکت هستیم و با هر کلیک به سیستم دجال کمک میکنیم، دور رفتن ازین سیستم برای ما بسیار مشکل شده است، ولی، در حالیکه تاثیرات این فتنه بزرگ را میدانیم، یگانه راه حل دوری ازین سیستم است، اگر همانقدر مغز در کله های ما مانده باشد، تا خود را ازین سیستم دور نگهداریم.

قبل ازینکه این مقاله را ببندیم، ده حقیقت این فتنه بزرگ را برایتان بیان میدارم:

  1. نزخ اوسط یک ستاره فلم سکس در فلم های بین زن و مرد 500 تا 600 دالر امریکایی است، درحالیکه، برای ستاره های همجنسگرا سه چند نرخ عادی پرداخته میشود.
  2. زیادترین کلمات که برای دریافت فلم سکس استفاده میشود، به درجه اول کلمه M**F و بعدآ T**N است.
  3. بزرگترین تولید کننده فلم سکس ایالات متحده امریکا و به درجه دوم جرمنی است که 400 دی وی دی فلم در یک هفته تولید دارد.
  4. یکی از بزرگترین سایت های انترنتی فلم سکس 4.4 بلیون بازدید در یک هفته دارد که سه چند سایت CNN است.
  5. در هر 39 دقیقه یک فلم سکس در ایالات متحده امریکا تولید میشود.
  6. صنعت سکس بزرگترین صنعت دنیا است.
  7. ده فیصد جوانان اعتراف به اعتیاد به فلم سکس نموده اند.
  8. کاندوم بطور اوسط در فلم سکس استفاده میشود.
  9. یکی از سایت ها بنام پ*** *ب در هر ساعت 1.7 ملیون بازدیدکننده دارد.
  10. درهر ثانیه: سه هزار دالر بالای فلم های سکس مصرف میشود، بیست و هشت هزار نفر فلم سکس میبینند، و 372 نفر در انترنت فلم سکس جستجو میکنند.

منابع:

مقاله تلگراف در باره خورد سازی مغز

مقاله مجله سه ماهه یهودی

مقاله مجله جنگ های فرهنگی

در بارۀ نویسنده

Hedayatullah Zaheb

تبصره ها

  • تشکر دوست ازی که آگاه ساختی مره و تمام مسلمانان ره خداوند متعال ازت راضی باشد

  • بسیار جالب و اموزنده بود چون کشور های غربی تهاجم فرهنگی ایشان از طریق جوانان صورت میگیرد

  • سپاس گذار هستیم از اینکه شما بزرگوار از این طریق فریضه امر بالمعروف و نهی عن المنکر را انجام میدهید. من فعلاً در امریکا هستم اینجا اکثریت از مردم بحث روی ISIS دارند. اگر لطف بکنید یک موضوع در مورد اساس و بنیاد این پدیده و هدف و مرام اصلی اینها به دوستان شریک سازید بعید از لطف تان نخواهد بود. جزاک الله خیراً

  • سلام و علیکم
    درود بر شما دوست گرامی…..
    دوست گرامی در باره ء آتیسم یعنی بی خدایی که امروزه در فسبوک صفحات زیادی وجود دارد.
    منظور و مرام این گروه ها چیست..،؟؟؟
    اگر معلومات بدهید ممنون شما..
    و سلام

پاسخی بگذارید