اسلامی

اسراییل چرا میخواهد الاقصی را منهدم سازد؟

نوشته شده توسط Hedayatullah Zaheb

الله(ج) برای بنی اسراییل وعده آمدن مسیح را در تورات داده بود و برایشان گفته شده بود که او از بیت المقدس بالای جهان حکومت خواهد کرد، ولی، زمانیکه مسیح(ع) آمد، بنی اسراییل بخاطر اینکه او از بین آنها نبود، نبوت اورا رد کرده، اورا حرامزاده خطاب کردند و او را به صلیب کشیدند. وقت آنها عیسی(ع) را به سلیب دیدند مطمین شدند که او عیسی مسیح(ع) نیست،چون او از بیت المقدس بر جهان حکومت نکرد. ولی، چیزی را که آنها نمیدانستند و تا شش صد سال هیچ کس نمیدانست، این بود که الله(ج) در قرآن برای ما واضح ساخت، الله(ج) در قرآن آشکار ساخت که عیسی(ع) نمرده، بلکه به بالاه برده شده است.  مسیح وعده داده شده همان عیسی(ع) بود و بنی اسراییل را دوباره به دور خود جمع کرده و حکومت وعده داده شده را میخواست برپا کند، ولی آنها به او خیانت کردند. وعده خداوند(ج) بر حکومت وی از بیت المقدس بالای جهان به حقیقت میپیوندد، نه به نمایندگی یهودیان بلکه به نمایندگی مسلمانان و این حکومت وعده داده شده در آمدن دوم حضرت عیسی(ع) به حقیقت خواهد پیوست. بعد از این که آنها عیسی(ع) را به سلیب کشیدند، از مکان زندگیشان (بیت المقدس) رانده شدند، ولی آنها بازهم ایمان نیاوردند و همیشه و همیشه منتظر مسیح  هستند که  در تورات برایشان وعده داده شده بود. آنها به این عقیده هستند که مسیح آنها آمدنی است و عصر طلایی یهودان را با خود می آورد.

عقیده یهودیان اینست که برای آمدن مسیح خود، آنها باید کار های ذیل را انجام دهند:

  1. آزاد ساختن بیت المقدس برای یهودیان
  2. ساختن دولت یهودی در بیت المقدس (اسراییل)
  3. و ساختن این دولت به حیث دولت حاکم دنیا (پروژه اسراییل بزرگتر)

یهودیان از سه کار عمده برای آمدن مسیح شان دو کار آن را تکمیل کرده اند و برای کار سوم سر سختانه کار میکنند. یکی از کارهای عمده که در بخش سوم باید انجام دهند، آماده ساختن تخت سلطنت برای مسیحای هست که آنها دو هزار سال بی صبرانه منتظرش بودند. به عقیده آنها این مسیح آمدنی آنها از اولاده حضرت سلیمان(ع) است و او بر جهان از تخت سلیمان(ع) حکومت خواهد کرد.

farhangnews_146426-422303-1442381394

مسجد الاقصی همان تخت هست که آنها میخواهند برای مسیح خود آماده کنند. آنها نمیخواهند زمانیکه مسیح شان بیاید در محوطه تخت سلطنت خود مسلمانان را در حال عبادت و یا مسجد را ببیند، بنآ، در آخرین مراحل آمادگی برای آمدن مسیح خود میخواهند مسجد الاقصی را ازبین برده و تخت سلطنت مسیح دروغین خود را بسازند.

حضرت محمد(ص) مارا از دجال با خبر ساخته هست، و او را مسیح دجال (مسیح دروغین) نامیده است. مسیح دروغین یعنی، زمانیکه او ظاهر میشود خودرا مسیح معرفی میکند، همچنان در معرفی وی آن حضرت(ص) فرموده است که او یهود میباشد و بیشترین پیروان وی نیز یهودی هستند. پس میتوان نشانه های عمده شناخت دجال را چنین بیان کرد.

  1. او یک یهود خواهد بود.
  2. او خود را از اولاده سلیمان(ع) معرفی خواهد کرد.
  3. او خود را عیسی مسیح معرفی خواهد کرد.
  4. او حکومت خود را از بیت المقدس تحت سلطه اسراییل اعلان خواهد کرد.

تشدید درگیری ها در مسجد الاقصی و حرمت به آن از سوی صهیونیست ها را می توان بخشی همین پروژه ی بزرگتری دانست که از سال 1967 آغاز شده است. افزایش تنش ها در مسجد الاقصی در روزهای اخیر ما را وا داشت که به اقدامات صهیونیست ها جهت اعمال تغییرات احتمالی و اهداف مد نظرشان بپردازیم.

در این اواخر طوری که همه مردم که حوادث جهان را به دو چشم میبینند، میدانند که آمدن دجال نزدیکتر و نزدیکتر شده است، و پیروان وی نیز دنیا را برای آمدن او آماده ساخته اند و عجله عجیب دارند تا مراحل باقی مانده کار خود را نیز برای آمدن رهبر یک چشمه خویش تکمیل کنند، انهدام مسجد الاقصی نیز جز همین آمادگی برای آمدن دجال است. بنآ، حملات صهیونیست ها بالای مسجد الاقصی تشدید یا فته است، و به این و آن بهانه پلان های منهدم ساختن مسجد الاقصی را تطبیق مینمایند. یکی از بهانه ها برای منهدم ساختن این مسجد کاوش های باستان شناسی است، صهیونیست ها در این اواخر در تحت این مسجد کندن کاری های زیاد کرده اند و باستان شناسان به این باورند که اگر این کندن کاری به همین سرعت ادامه یابد، دیری نخواهد بود که این مسجد منهدم گردد. چناچه، “عبدالرحیم ریحان” باستان شناس و محقق آثار باستانی، طی اظهاراتی فاش کرد که مرحله آخر تخریب مسجد الاقصی توسط رژیم صهیونیستی آغاز شده و در آینده نزدیک قبله اول مسلمانان بدلیل اقدامات صهیونیست‌ها، منهدم و با خاک یکسان می‌شود. خداوند(ج) پلان های شان را ناکام کند.

صائب عریقات دبیر کل هیئت اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین در همین زمینه  تاکید کرده است که فلسطینی ها به نخست وزیر اسرائیل اجازه نمی دهند که طرح های تقسیم مسجد الاقصی را پیش ببرد. صائب عریقات اظهار داشته است که آنچه نتانیاهو به آن دست زده است در چارچوب طرح و دیدگاه راهبردی وی قرار دارد. نتانیاهو نخواهد توانست این طرحش را عملی کند. زیرا اگر وی در از بین بردن آثار اسلامی مسجد الاقصی موفق شود دیگر چه چیزی برای ما می ماند. صراحتاً باید بگویم که در این صورت دیگر ما فلسطینی ها برای چه باید زندگی کنیم؟ جنبش حماس نیز نسبت به هدف صهیونیست ها در این باره هشدار داده و در بیانیه ای اعلام نمود:” معلوم است که اشغالگران طرحی بررسی شده و قدیمی برای تغییر اوضاع در مسجد الاقصی دارند تا این مسجد را از نظر زمانی و مکانی تقسیم کنند و زمینه را برای تسلط کامل بر آن فراهم آورند و معبد ادعایی خود را به جای این مسجد بسازند. این حملات تازگی ندارد اگرچه شدت این حملات متفاوت بوده است”.

farhangnews_137182-393836-1438685910

اوضاع در بیت‌المقدس روز به روز بحرانی ‌تر میشود. شهری که سرنوشت‌ اش یکی از بحث بر ‌انگیزترین موضوعات در مناقشه اعراب و اسرائیل است و تمدن مدرن غربی از انگلستان تا امریکا یک دلچسپی عجیب نسبت به این شهر نشان داده و میدهند. این در حالیست که، حامیان بین المللی رژیم صهیونیستی علی رغم انتقادهای ظاهری به اقدامات غیر قانونی اسرائیل تا کنون از انجام هرگونه اقدامی جدی جهت ممانعت از تداوم شهرک سازی های اسرائیل و نابودی بافت مسلمان نشین این شهر  (بیت المقدس) پرهیز نموده اند. مقامات اسرائیل جهت نشان دادن بی توجهی کامل خود به این انتقادات چندی پیش و هم زمان با ورود جو بایدن به سرزمین های اشغالی طرح ساخت خانه های یبشتر در بیت المقدس شرقی را تصویب نمودند.

یک بار دیگر از تمام برادرانم خواهش میکنم که ما در عصر فتنه های عجیب زندگی میکنیم، و در این عصر نباید یک دیگر را تکفیر کرده، به اثر تعصب مناقشه کنیم و برای دشمن بزرگ ما اسراییل (پیروان دجال) موقع خوشی را بدهیم. بیایید با هم اتحاد نموده، حالات جهان امروزی را از نگاه اسلامی مطالعه کرده و آماده مبارزه با این فتنه ها باشیم.

البته تمام تحلیل های که ما میکنیم از کتاب ها و مقالات علمای بزرگ تهیه میشو و ما ادعای 100 فیصد درست بودن آنرا نمیکنیم ولی برای خوانندگان محترم یک وسیله تحقیقات بیشتر شده میتواند. اگر میخواهید موضوعات جالب مارا بخوانید از صفحه انترنتی ما همیشه دیدن کرده و صفحه فیسبوک مارا لایک بزنید.

در بارۀ نویسنده

Hedayatullah Zaheb

1 Comment

  • من فکر میکنم بعد از کندن کاری ها ی مسجد الاقصی به خاطر منهدم ساختن شان از سلاح هارپ استفاده کنند تا جهان فکر کند از اثر زلزله مسجد فرو رفت ،این نظر بنده است نمی دانم حقیقت دارد یا خیر.

پاسخی بگذارید