سیاست های جرمی متفرقه

البوم: اسامه هاي جعلي

نوشته شده توسط Hedayatullah Zaheb

مرگ اسامه بن لادن یکی از بزگترین سرخط های اخبار دهۀ فعلی بود. امریکا که بخاطر بدست آوردن اسامه بن لادن، افغانستان را تسخیر کرد. بعد از ده سال از این تسخیر، اوباما طی یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام داشت که نیرو های ویژۀ امریکایی طی یک عملیات مخفیانه اسامه بن لادن را در منطقه هیبت آباد پاکستان به قتل رسانیدند. اوباما در این کنفرانس مطبوعاتی یک داستان جالب از قتل اسامه بن لادن را حکایت کرد که برای بدبینان بن لادن یک داستان قهرمانانه و برای خوشبینان وی داستان شهادت یک مجاهد واقعی بود.

بیائید در این مقاله ما بیطرفانه به بعضی از وقایع در جریان زندگی اسامه بن لادن از 2001 تا اکنون بپردازیم.

امریکا که سالها دنبال اسامه بن لادن بود، بعد از قتل او جسدش را در بحر می افگند. بهانه های عجیب و غریب برای اینکار خود در رسانه ها می آورد که فقط و فقط اطفال مکتب به آن باور کرده میتواند نه یک انسان عاقل و بالغ.

تصویر که بلا فاصله از جسد اسامه بن لادن در رویترز و رسانه های انگلیس به نشر رسید.

001.jpg

سناتور امریکایی “سکات برون” قبول کرد که این تصویر در جلسات رسمی کمیتۀ خدمات مسلح سنا پیشکش شد. برون یکی از اعضای کمیتۀ خدمات مسلح سنا ابراز نمود که این تصویر در جلسات رسمی پیشکش شده و تاکید وی بر این بود که این تصویر باید در رسانه ها نشر نشود چون بسیار خشن بوده و سبب تحریک تروریست ها شده میتواند.

“برون” بعداً اظهار داشت که او قربانی یک داستان ساخته گی شده بود و تصاویر که در انترنت نشر شده بود و درجلسات رسمی پیشکش شده بود تقلبی بوده.

واین همان طوری است که این تصویر ساخته شده بود.

howthefakewasmade.jpg

دهن و ریش اسامه بن لادن از یکی تصویر های سال دهۀ 1980 او بر سر کدام شخص مردۀ دیگر فوتوشاپ شده است.

“اگر در نخستین بار کامیاب نشدی، دروغ بگو، دروغ بگو و باز هم دروغ بگو”

“شعار قصر سفید”

زمانیکه مردم منبع عکس نخست را پیدا کردند وصحت آنرا زیر سؤال بردند، قصر سفید با عکس دروغین دیگر خواست تا صدا ها را خاموش کند. با صرف نظر از سوراخ گلوله این مرد بسیار صحت مند تر از کسی معلوم میشود که 10 سال مرض دیالیز را سپری کرده باشد. بینی اش همچنان باریکتر از اسامۀ اصلی است. این عکس به شکل در آورده شده که در شب گرفته شده در حالیکه عسکر برخلاف رسم اردوی امریکا عینک های شب بین به چشم ندارد.

whythisisfake.jpg

منبع نور در نقطۀ راست بالایی که عکسش گرفته شده است وجود داشته که در نتیجه بوجودآمدن سایه درقسمت کومه و فک عسکر و همچنان سایۀ خود جسد در سطح است، درحالیکه سایۀ بینی جسد در کومه اش و سایۀ کله اش درسطح مشهود نیست و همچنان سوراخ گلوله بر خلاف گفتۀ قصر سفید در چشم را ست اش دیده میشود.

منبع اصلی این تصویر از یکی از فلم های هالیوودی بنام “بلک هاک دوون” ( Black Hawk Down) است.

blackhawkdown.jpg

که به جهت راست دور داده شده است و بعداً تصویر دیگر در آن جابجا شده است.

blackhawkdownflip.jpg

و زمانیکه دومین عکس نیز ناکام شد. عکس سوم پیدا شد که متأ سفانه منزل دروغ باز هم کوتاه بود.

THIRDFAKECOMP.jpg

و این هم اسامه بن لادن واقعی.

binladen7.jpg

که به مرگ طبیعی در سال 2001 میلادی وفات نموده بود.

funeral.jpg

SMALL_FOX2001BinLadenDead.jpg

بعد از آن هر تصویر که از اسامه بن لادن به نشر رسیده است برای توجیه جنگ های امریکایی و استعمار های غیر منصفانه طرح و دیزاین شده است.

fake-to-real.gif

binwho2.jpg

fake-bin-osama-laden-30.n.jpg

binladen_tape.jpg

بعداً برای پشتیبانی این ادعا ها، یک تصویر از پاسپورت خانمی که گویا خانم اسامه بن لادن است معرفی گردیده که گاهی سن وی را 24 ساله و گاهی هم 29 ساله بیان میکردند، توسط روزنامۀ دیلی میل به نشر رسید.

passportfakeosamawife.jpg

اگربه تصویر این پاسپورت به دقت نگاه کنید، بعد از چند ثانیه درک خواهید کرد که این یک کار فوتوشاپ شده است و آن هم بسیار فوتو شاپ که بطور ضعیف ویرایش شده است.

fingerdetailpassportfakeosamawife.jpg

بعضی عکس های دیگر که جعلی بودن تصاویر اسامه بن لادن را نشان میدهد…

گوش اسامه بن لادن در تصاویر اصلی و جعلی با هم فرق دارند. ..

SMALL_it was all in the ears1.jpg

SMALL_it was all inthe ears2.jpg

SMALL_it was all in the ears 3.jpg

SMALL_it was all in the ears 4.jpg

بنابرین برادران و خواهران، این مهم نیست که اسامه چطور مرده و یا چطور به قتل رسیده و یا اینکه جاسوس امریکا ویا جاسوس عربستان و یا هم کی بوده و چی بوده، مهم این است که مردم همه بدانند که چه بازی های بزرگی برای ممالک جهان سوم و خصوصاً ممالک اسلامی در حال اجرا است و چه بهانه های برای تطبیق پروژه های اسرائیلی پیدامیکنند. گروه های را بوجود می آورند که نامش اسلامی است، ولی در حقیقت برای آجنداهای بزرگ دشمنان اسلام کار میکنند.

رسانه های جمعی به شما دروغ میگویند و خوب میدانند که چطور اذهان شمارا مهار سازند. از شما برادران و خواهران تقاضا میکنم که هیچ گاه برای معلومات به رسانه ها تکیه نکنید و همیشه دنبال حقیقت باشید.

حادثۀ یازدهم سپتمبر توسط اسامه نه بلکه توسط خود امریکا طرح ریزی واجرا شده وگروۀ القاعده نیز بخاطراین مسئولیت را به عهده گرفت تا امریکا بتواند دست کثیفش را با خون ملیون ها مسلمان بیگناه آلوده سازد.

در بارۀ نویسنده

Hedayatullah Zaheb

1 Comment

  • سلام بله کاملا درست هست گروه های القاعده و داعش و بوکوحرام و حتی خود شیعیان که در عراق و سوریه دست به جنایات علیه مسلمانان میزنند ولی حتی حمله ای علیه اسرائیل نمیکنند کاملا مشخص هست که پشت پرده انها یهود است و فقط یهود حتی اسامه بن لادن هم یک یهودی عرب بود که توسط ال سعود و امریکا حمایت میشد شما امروز ببینید متاسفانه ۹۸ فیصد حملات تروریسم ها علیه مسلمانان هست
    در اخر از الله متعال میخواهیم تمام مسلمانان را از این فتنه بزرگ محافظت کند به امید روزی که عیسی علیه السلام بیاید و حکومت شیاطین را از بین ببرد آمین.

پاسخی بگذارید