اجتماعی اسلامی متفرقه

نشانه های دجالی در بازی کلش اف کلنز

نوشته شده توسط Hedayatullah Zaheb

در دوم آگوست سال ۲۰۱۲، شرکت بازی سازی فنلندی به نام سوپرسل بازی استراتژیک برخورد قبیله ها با نام (clash of clans) را برای سیستم عامل مخصوص محصولات شرکت اپل (iOS) روانۀ فروشگاه این شرکت کرد. مدتی نگذشت که این بازی در رتبه های نخست فهرست نرم افزارها و بازی های اپل قرار گرفت و تا چند ماه در رتبه اول نرم افزارهای این شرکت باقی ماند. هم اکنون نیز این بازی در رتبۀ سوم بخش بیشترین خرید و دانلود در فروشگاه اپل قرار دارد. رایگان بودن این نرم افزار موجب شد این بازی در بیشتر نقاط جهان از جمله افغانستان طرفداران بسیاری پیدا کند. هم اکنون این بازی به زبان های انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، ترکی، هالندی، اسپانیایی، نارویجی، جاپانی، فرانسوی و پرتگالی ترجمه شده است. «برخورد قبیله ها» در روز سی ام سپتمبر ۲۰۱۳ با موفقیت برای سیستم عامل اندروید هم عرضه شد تا طرفداران و کاربران بیشتری را به خود جلب کند. این بازی که به صورت آنلاین انجام می شود، کوشش برای کنترل یک دهکده و منابع است که مورد هجوم دیگران قرار می گیرد.

تمام چیزهایی که در ادامه گفته میشود با عکس قرار گرفته و خود هم می توانید آن ها را در محیط بازی ببینید و قضاوت کنید. نظر به همین نشانه می توان بازی کلش آف کلنز را هم مثل بسیاری از بازی های دیگر ولی با خلاقیت بیشتری که سازندگان آن در طراحی انجام داده اند، هم جزء بازی های فریمسنری و شیطان پرستی دانست . هرچه بیشتر به محیط بازی دقت کنید نمادهای مختلفی از شیطان پرستی را میشود دید، که دور از چشم ما در محیط بازی جای داده شده اند.  قرار دادن این نماد ها و دیدن آن شاید برای ما موضوع سادۀ باشد، ولی این سؤال را از خود بپرسید؛ اگر این نماد ها بی ارزش هستند چرا در محیط بازی قرار دارند ؟؟؟

1. پس چه زمانی می خواهیم بیدار شویم؟ سرباز بربر در بازی کلش آف کلنز همان “تری جونز” دنمارکی معروف است که قرآن را آتش زد.

clash of clans satan 1

2. نماد بز به نام با فومت: اگر به گوشۀ بالای سطح شطرنجی بازی نگاه کنید، متوجه یکی دیگر از علایم شیطان پرستی به شکل بز به نام بافومت میشوید. بافوت یکی دیگر از نمادهای کثیف شیطان پرستیت که در عرفان کابالا«عرفان یهودی» اهمیت خاصی دارد. این علامت فقط مخصوص شیطان پرستان است و در جواهرات هم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. سر بافومت معمولا در میان ستارۀ پنج پر طراحی می شود.

clash of clans satan 2

3. نماد ستاره شش کنج: با دقت به نماد الماس یا همان جم بازی کلش نگاه کنید، میشود یکی دیگر از نماد های فریمسنری و یهودیت را دید، نماد ستاره 6 کنج در دل یک الماس سبز و زیبای شش گوشۀ که روزانه میلیون ها دالر را به حساب فریمسن های پشت پردۀ این بازی میریزد. جالب اینجاست که با زبان بی زبانی خودشان هم میگویند که این پول کجا میرود … 

clash of clans satan 3

ستارۀ شش کنج یکی از مهمترین نمادهای یهودیت فریمسنری و شیطان پرستان است. این نماد دارای دو مثلث رو به بالا و رو به پایین است، مثلث رو به بالا نماد مرد و قدرت و مثلث رو به پایین نماد زن و تعادل بوده و شبیه به رحم زن است و ترکیب این دو مثلث نماد تعادل و توازن است و نماد اصول کابالا میباشد. اگر دوستان دقت کنند هر دینی دارای اصول است در دین اسلام توحید، نبوت و عدل، ازاصول اساسی است، اما در کابالا دو اصل وجود دارد تعادل و توازن یعنی همه چیز از تعادل و توازن تشکیل شده است، به عبارت ساده تر خدایی وجود ندارد و این نظریه کفر امیز اصول کابالا است و ستاره شش کنج نماد آن است. اکثر نماد های تعادلی کفر آمیز بوده، مانند سیاه و سفید و مرد و زن یا نر و ماده. این ستاره دارای شش مثلث شش ضلع و شش زاویه است که میشود ۶۶۶ یا همان عدد ابلیس که در قاعده اهرام ثلاثه هم ۶۶۶ وجود دارد. همچنین این ستاره یکی از مهمترین نماد های شیطان پرستان بوده و این نماد را یکی از قویترین نماد های خود میدانند .

4. نماد شاخ شیطان: با نگاه به سربازخانه اکسیری کلش و بعد از به پایان رساندن 10 سطح این ساختمان به آخرین سرباز اکسیری یعنی پکا دست پیدا خواهید کرد. سربازی با دو شاخ عجیب روی سر آن با لبه های نورانی ، علاوه بر آن شکل سرباز خونه هم به شکل این سرباز تغییر پیدا میکند و سر این سرباز روی سرباز خانه قرار میگیر. چیزی که در 9 سطح قبلی به این شکل نبوده است، که میشود گفت همان نماد شاخ شیطان است که با پایان دادن به این ساختمان آن را در بالای سرباز خانه میشود دید .

clash of clans satan 4

اگر به شاخ ها دقت کنید متوجه قسمت های رنگی نوک شاخ ها و یک شکاف نور در میان سر پکا خواهید شد که از دیگر علامات شیطان‌پرستی این شاخ ها می‌توان به منعکس شدن نور از «تک چشم» نام برد که خود یک علامت فریمسنری است.

clash of clans satan 5

علاوه بر موارد بالا خود سرباز پکا شبیه به نماد خدای ملوخ (مالکوم) طراحی شده است و تنها نیرویی هست که شما می توانید مجسمه آن را با استفاده از گلد در بازی از لول 75 اکونت خود، آن را در نقشۀ بازی قرار بدهید .

clash of clans satan 6

اگر به نقشۀ های سینگل پلی بازی مراجه کنید، باز هم نماد شاخ شیطان را میتوانید مشاهده کنید .

5. چشم شیطان یا چشم جهان بین: در ادامۀ نماد های شیطان پرستی در بازی کلش آف کلنز، این بار میشود به چشم جهان بین یا چشم شیطان اشاره کرد که به شدت از این نماد در بازی استفاده شده و یکی از نماد های مهم در فریمسن و شیطان پرستی به حساب می آید . 

تصویری از محیط سینگل پلی بازی :

clash of clans satan 7

این یک چشم نماد پول رایج امریکا، بسیاری از شرکت های سرمایه داری و رسانه ای و… می باشد . فریمسن ها طبق اساسنامه خود بایستی طی چند سال آینده تمامی شهرهای بزرگ دنیا را مملو از نمادهای فریمسنی همچون چشم جهان بین، هرم، ابلیسک (مشترک بین فراماسون ها و شیطان پرستان) و …  نموده به طوریکه ذهن و چشم مخاطبان کشورهای مختلف را برای پذیرش عقائد فریمسنری در تمامی شئونات زندگی در آینده عادت دهند. متأسفانه این نماد به بسیاری از کشورها از جمله افغانستان نیز نفوذ کرده است.

خورشید

آنها معتقدند که اين چشم لوسيفر(شيطان) است و کسي که قدرت کنترل آن را دارد بر تمام دارايي ها حکومت مي کند. اين علامت در پيشگويي ها به کار ميرود. جادوها، نفرين ها، کنترول هاي روحي و تمامي انحرافات تحت اين علامت کار ميکنند. اين علامت روشنفکران است. به پول رايج ايالات متحده نگاهي بيندازيد، در رأس هرم یک چشم قرار دارد که دور آن روشنایی خاصی قرار گرفته است. همۀ ما میدانیم که یک چشم نشانۀ دجال است.

clash of clans satan 8.1

clash of clans satan 8.1

6. دو ستون فریمسن ها یا عدد محبوب فریمسن ها 11: اینفرنو یکی دیگر از ساختمان های بازی کلش آف کلنز است که کاملاً با نماد های فریمسنی عجین شده است. این ساختمان را در سطح 10 تاون هال میشه ساخت که تعداد آنها 2 تا هستند که به عنوان ستون های فریمسنی در نقشۀ بازی  شما جاگذاری شده اند. آنان معتقد اند که در ابتدای ورودی معبد سلیمان دو ستون یکی به رنگ سفید و دیگری به رنگ قرمز قرار داشته است و حال اگر این دو ستون را در کنار هم بگذاریم میشود دو تا 1 و این دو تا 1 در کنار هم عدد 11 را تشکیل میدهند. نام این دو ستون بواز و جاشین است. در واقع این دو ستون دروازۀ وردی جن ها به دنیای انسان هاست .

clash of clans satan 9

clash of clans satan 9.1

در تصویر زیر حتی نماد چشم شیطان یا همون چشم جهان بین رو بر روی ستون ها مشاهده می کنید که نوری از اون منعکس میشه .

clash of clans satan 10

7. نماد گونیا و پرکار فریمس: با نگاهی به یکی دیگر از ساختمان های کلش، میشود نماد دیگری از فریمسن ها یعنی گونیا و پرکار را دید که در طراحی ایکس بو از اون استفاده شده است. باید گفت یکی از مهمترین نماد های فریمسنری گونیا و پرکار است که ابزار یک ماسون یا معمار است زیرا فقط با گونیا و پرکار است که شما میتوانید مستطیل طلایی را رسم کنید.

clash of clans satan 11

البته نشانه های زیادی دیگری نیز در این بازی جاگذاری شده است. اما، باید بگویم که مبارزه یک منبع مفتی نبوده و این مقاله فقط برای نشان دادن نماد های شیطان پرستی در این بازیست و به هیچ وجه یک فتوا برای مردم نیست تا این بازی را انجام بدهند یا ندهند، فقط تنها خواهشی که می توانم ازبرادران و خواهران مسلمانم بکنم اینست که اگر این بازی را با وجود دیدن این نماد ها بازی میکنید، به آن فقط به چشم یک بازی نگاه کرده و جیب دشمنان خودرا با خرید جم یا همان الماس پر نکنیم.  

در بارۀ نویسنده

Hedayatullah Zaheb

پاسخی بگذارید