اسلامی

سر سبزی اسراییل مرگ اسراییل

نوشته شده توسط Hedayatullah Zaheb

قرآن در سوره الاسراء چی زیبا فرموده است که بنی اسراییل دوبار در روی زمین فساد و برتری جویی میکند و هر دو بار توسط بنده های  پیکار جوی خداوند (ج) سرکوب شده و به آنها جزا داده میشود. از داستان اول آن همه مسلمانان میدانند که چطور آنها از بیت المقدس برای دو هزار سال کشیده شدند تا اینکه آنها دوباره بیت المقدس را تصرف کرده و به فساد و برتری جویی آغاز کردند. درین اواخر ظلم و برتری جویی اسراییلی ها در اوج رسیده و حال نوبت وعده خداوند است تا دو باره بنده های پیکار جوی خداند (ج) {مسلمانان} آنها را جزا داده و داخل مسجد الاقصى شوند. چون و عده خداوند (ج) قطعی است.

QURAN ABOUT ISRAEL

ما به بنى اسرائيل در كتاب (تورات) اعلام كرديم كه دوبار در زمين فساد خواهيد كرد، و برترى‏جويى بزرگى خواهيد نمود. (4) هنگامى كه نخستين وعده فرا رسد، گروهى از بندگان پيكارجوى خود را بر ضد شما ميانگيزيم (تا شما را سخت در هم كوبند؛ حتى براى به دست آوردن مجرمان)، خانه‏ها را جستجو ‏كنند؛ و اين وعده‏اى است قطعى! (5)سپس شما را بر آنها چيره مى‏كنيم؛ و شما را به وسيله داراييها و فرزندانى كمك خواهيم كرد؛ و نفرات شما را بيشتر (از دشمن) قرارمى‏دهيم. (6) اگر نيكى كنيد، به خودتان نيكى مى‏كنيد؛ و اگر بدى كنيد باز هم به خود مى‏كنيد. و هنگامى كه وعده دوم فرا رسد، (آنچنان دشمن بر شما سخت خواهد گرفت كه) آثار غم و اندوه در صورتهايتان ظاهر مى‏شود؛ و داخل مسجد (الاقصى) مى‏شوند همان گونه كه بار اول وارد شدند؛ و آنچه را زير سلطه خود مى‏گيرند، در هم مى‏كوبند. (7)

و همچنان آن حضرت (ص) در باره آمدن حضرت عیسی (ع) و جنگ های وی با دجال و یاجوج و ماجوج میفرماید: و بعدآّ یاجوج و ماجوج خواهند ظاهر شد و مانند امواج از هر سو خواهند تازید. و زمانیکه اولین گروه آن از دریای تیبریاس (Sea of Galilee) بگذرد ازین آب مینوشند و تا زمانیکه آخرین  گروه آنها از آنجا میگذرد میگویند که زمانی در اینجا آب وجود داشت.

حال بیشتر از علمای اسلام منتظر موجودات عجیب و غریب که نمیدانم از کجا ظاهر خواهند شد هستند که بیایند و آب یک بحر بزرگ را نوش جان کنند تا این بحر خشک شود و بعدآّ آنها بدانند که بلی حالا ما میدانیم که یاجوج و ماجوج درین دنیا ظهور کردند در حالیکه این علما فکر نمیکنند که این بحیره در حال خشک شدن است. مقصد از نوشیدن درین حدیث استفاده ازین آب است و اسراییل ازین بحیره به حیث یگانه منبع آب آشامیدنی به اندازه استفاده میکند که طبیعت نمیتواند آن را دوباره تکمیل کند. این بحیره با گذشت هر روز در حال خشک شدن است و نظر به تحقیقات علمای ساینس این دریا تا چند سال دیگر کاملآّ خشک خواهد شد.

Sea of Galilee Drying

درین اواخر اسراییل ازین بحیره برای آبیاری نیز استفاده میکند و دشت ها بزرگ را  سرسبز ساخته که در پایین آمدن سطح آب این بحیره نقش عمده دارد. اگر شما مقاله یاجوج و ماجوج کی ها هستند را خوانده باشید درک خواهید کرد که یاجوج و ماجوج، اسراییل و خشک شدن دریای تیبریاس چه ربط با یک دیگر دارند. اسراییل که ظلم هایش به اوج رسیده با استفاده از آب این بحیره قبر خویش را میکند و دیری نخواهد بود که مسلمانان دوباره بیت المقدس را تصرف کرده و جزای اسراییل را نظر به و عده خداوند (ج) بدهند. ما در یک زمان حساس زندگی میکنیم و شاید مایان شاهد آمدن حضرت عیسی (ع) حضرت مهدی (ع) و کشتن دجال باشیم. بر ما لازم است که باید در این باره معلومات خویش را بیشتر نموده و آماده باشیم.

Sea of Galilee Drying Graph

حال میرویم به حدیث مشهور درین باره: حضرت محمد (ص) میفرماید: شما (امت مسلمه) حتمآّ با یهودیان خواهید جنگید و حتمآّ آنها را خواهید کشت و تا این حد که حتی سنگ ها صدا خواهند زد که ای مسلمان یک یهود در پشت من پنهان شده بیا و اورا بکش.

این حدیث وعده و خوشخبری بزرگ است برای مسلمانان که از ظلم اسراییل به جان آمده اند. اردوی مهدی که مردم افغانستان است در حال آماده شدن هستند تا پیش بینی های خداوند (ج) و حضرت محمد (ص) را به حقیقت بگرایانند و خوشی عجیب برایم دست میدهد که بسیاری از جوانان حال درین باره تحقیق نموده و هر روز بیدار تر میشوند.

 اگر میخواهید موضوعات جالب مارا بخوانید از صفحه انترنتی ما همیشه دیدن کرده و صفحه فیسبوک مارا لایک بزنید.

گرفته شده از صفحه شیخ عمران نظر حسین و بعضی منابع دیگر

 

در بارۀ نویسنده

Hedayatullah Zaheb

تبصره ها

  • سلام برادر در رابطه اردو حضرت مهدی (ع) کدام روایت یا کدام حدیث است که از کجا میباشند و چی کسان میباشند؟
    جزاک الله خیر

  • با شما موافق نیستم و حتی رد میکنم سخن شما را در باره یاجوج و ماجوج
    شما نمیتوانید که هر ایت قران را با عقل و منطق خود تحت برسی قرار داده و از ان استنباط کنید،چون عقل بشر ناقص است. اینکه شما میگوید که انتظار امدن همچو موجود ( یاجوج و ما جوج ) را ندارید چون با عقل موافقت ندارد و ادعا دارید که همین اسرایل به ذات خود یاجوج و ما جوج بوده پس چطور این را قبول میکنید که عیسی علیه السلام بعد از چند هزار سال بعد زنده دوباره از اسمان پایان میشود و به دجال خاتمه میدهد این هم با عقل در تضاد است پس باید رد شود !!!؟؟؟ نعوذ بالله. اگر هر مسله قرانی را با عقل خود قضاوت کنیم در گمراهی قرار خواهیم گرفت که خوارج در ان قرار گرفتند و فتوا قتل عثمان و علی رضی الله تعالی عنهما را صادر کردند. از اصل موضوع دور نشویم …
    البته این 10 نشانه بزرگ قیامت به صورت عادی ظاهر نمیشوند بلکه به صورت یکبارگی نمایان میشوند و همین فرق بین علامات بزرگ و علامات کوچک قیامت است.
    چون علامات کوچک تقریبا کامل شده و هر روز شاهد ان هستیم و به طور عادی صورت میگیرد مثلا اینکه اواز ساز از مساجد بلند خواهد شد( زنگ موبایل که ساز و سرود دارد) ازدوج همجنس با یکدیگر یا زنا در بازار ها و سرک ها(که فعلا در بین موتر ها در سرک انجام میشود) و غیره
    اما تحلیل شما از یاجوج و ماجوج طوری است که شما ادعا خورج یاجوج و ماجوج را میکنید اگر این طور میبود پس یاجوج و ماجوج یکی از علامات کوچک قیامت بشمار می امد و همچنان شما خروج اتش از شام (یمن) را به حالت فعلی که در یمن جرایان دارد تشبیه کردید در حال که ان اتش ازجمله اخرین علامت قیامت بوده که قبل از ان خروج دجال ، نزول عیسی علیه السلام ، و ظهور مهدی و همچنان طلوع افتاب از غرب صورت خواهد گرفت و اتش که از یمن بالا میشود بعد از این همه واقع میشود حال انکه شما اتش که از شام بالا شده را در حال واقع شدن تعبیر میکنید
    علامات بزرگ قیامت هنوز واقع نشده چون علامات کوچک هنوز تکمیل نشده و علامات بزرگ بعد از علامات کوچک واقع میشود

    • تشکر برادر محترم ازین تحلیل عالی 

      ۱. ما نمیگوییم هر چی در عقل نمیاید درست نیست.

      2. حالت فعلی یمن یک زمینه برای آن آتش بوده میتواند.

      در باره یاجوج و ماجوج اگر قبول ندارید درست است. من بسیار تحقیق کردم تا بالاخره بهترین آن را در یافتم و اگر میخواهید بیشتر بدانید در یوتیوب بنام

      gog and magog by imran hosein

      جستجو کنید اګر یقین تان حاصل نشد باز هم اختیارتان

      بازهم تشکر

      تبصره های شما سبب این میشود تا ما بیاموزیم

پاسخی بگذارید